  • Data: 2009-01-25 18:00:55
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: Tom01 <b...@m...pl_mastif_przez_dwa_f> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:
    > Dlatego w pewnych przypadkach zapodaję sobie profil podbijający poziom
    > czerni, by sprawdzić, czy wszystko tam gra.

    Ano właśnie. Dlatego "powinno być wszędzie 345678" jest nieprawdą.
    Powinno być wszędzie 12345678, ale jak ktoś widzi mniej, to musi uważać
    na to czego nie widać.

    Tak naprawdę, Pana obrazek wykazuje tylko dokładność na poziomie 64
    odcieni na kanał, a jak wiadomo z karty wychodzi cztery razy tyle.
    Pomiędzy każdą z liczb występuje jeszcze trzy pośrednie. Kupa informacji.

    Wiem wiem, to dzielenie włosa na czworo. Dosłownie. Jednak chciałem
    zaznaczyć, jak to jest z relacją możliwości sprzętu do słabej przeciętnej.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!