  • Data: 2009-10-27 10:21:57
    Temat: Re: Dylematy, dylematy - K7 vs D90 vs 50D [dluuugie]
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-26 21:18:28 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Pomyślałbym, że nie masz interesu jak Rockwell siać populizmu i
    > wypisywać brednie typu "nie kupię D3s bo przycisk info ma po złej
    > stronie", ale Ty jednak wybierasz nie po szklarni, ale po body i tym
    > które gdzie ma guziczek.
    > Sądziłem, że wiesz co gdzie i jak. Za to popełniasz najgorszy błąd -
    > kupujesz patrząc na to który guziczek jest ładniejszy. To prowadzi
    > tylko do frustracji.

    Sadzisz komunały niczym pewien tutejszy wioskowy głupek. Jeśli dla
    Ciebie ergonomia body, które jest podstawowym międzymordziem pomiędzy
    fotografującym, a zdjęciem jest bez znaczenia, to najwidoczniej
    trafiłeś na zupełnie niewłaściwy wątek, aby o tym pisać. Już nie
    wspominając o drobiazgu, że wkładasz mi pod palce rzeczy, których
    nigdzie nie napisałem.

    > System trzeba wybrać kalkulując to jakie szkło teraz, potem i w przyszłości.

    No i dokąd to prowadzi? Każdy system ma mocne i słabe strony w
    szklarni, w każdy znajdziesz perełki nieosiągalne u konkurencji,
    zupełne gnioty oraz obiektywy dokładnie na tym samym poziomie, co gdzie
    indziej. Wybacz, ale nie jestem fanatykiem podejmującym decyzję co do
    wyboru systemu na podstawie jednego megazajebistego obiektywu lub
    obecności w nim świetnych szkieł, których z racji kosmicznej ceny i tak
    raczej nigdy nie kupię. Zresztą o słabych i mocnych stronach optycznych
    3 rozważanych systemów sam pisałem, więc zupełnie nie wiem dokąd i po
    co kierujesz tą dyskusję?

    > Kit to starterek w cenie najczęściej dobrej karty pamięci. Dla kita nie
    > ma co kupować lustrzanki.

    Miliony użytkowników luster z kitami na całym świecie jakby przeczą tej
    naiwnej tezie. Tak poza tym możnaby wytoczyć parę argumentów
    zdroworozsądkowych, ale najzwyczajniej się mi nie chce o tym
    dyskutować. Nie podobają Ci się założenia, które poczyniłem? To albo
    przytocz konkretne argumenty, albo daruj sobie ten wątek.

    > Sytuacja w canonie, nikonie i pentaksie pod względem szkieł wygląda
    > identycznie? Żartujesz chyba. Te systemy różnią się diametralnie optyką.

    Dawaj, pokaż palcem który UWA tak totalnie zmiata konkurencję.

    > Jak masz zamiar używać tylko sigm i tamronów to i owszem - bez
    > znaczenia co wybierzesz.

    Bezkompromisowość patrzenia na świat godna młodego rewolucjonisty.
    Nigdzie nie napisałe że tylko, nigdzie nie napisałem że wcale.
    Może łyknij magnezik?

    > Po nowym roku będzie pewnie lepiej. Ktoś coś jeszcze pokaże, ceny się
    > mogą zupełnie pozmieniać. IMHO nie ma co się nastawiać na konkrety.

    Pokaże, albo i nie pokaże, nowości jak będą, to drogo - nie muszę mieć
    najnowszego modelu, wystarczy że spełni większość moich i tak niemałych
    oczekiwań. A znając życie w nowszym producenci coś dodadzą, a coś
    spartolą.

    > Nie dziwi to że nie bierzesz, sony nie ma w swojej ofercie teraz
    > czegokolwiek dla Ciebie odpowiedniego. A700 już wycofany, a jedyne z
    > czym możesz walczyć to najtańsza pełna klatka, czyli A850 i ten
    > wychodzi już za mniej więcej 6zkł. Oczywiście filmów nie kręci, LV nie
    > ma, a jpg to tragedia, jednak poza tym to niezły korpus w fajnej cenie.
    > Podejście pełnoklatkowe to jednak zupełnie inna bajka.

    Zupełnie nie mam parcia na FF i wogóle go nie biorę pod uwagę.

    > A szkoda, bo z cropiaków olek jest najlepiej zoptymalizowany pod swoje wymiary.

    Pitolisz. Weź E-30 w rękę i porównaj go choćby z a700. Ma niemal
    identyczne wymiary.

    > Swój zestaw wad ma, jednak jak nie nastawiasz się na pełną klatkę to to
    > najlepszy wybór.

    Najlepszy?

    de Fresz