  • 11. Data: 2014-08-03 20:50:46
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-03 05:48, Pszemol wrote:

    > Co Wy na to?
    > Czy Apple prawidłowo reklamuje ten produkt?
    > Czy te reklamy dobrze oddają co to jest iPhone i do czego?

    a co maja oddawac - pokazuja co moze i tyle.
    Jak JF zauwazyl przewaga iPhona to standard jedego producenta - czyli w
    sumie jest to nielal zawsze ta sama sluchawka z nowym systemem, dluzszym
    ekranem no i - ku rozpaczy wielu uzytkownikow - nowym zlaczem ;)
    wymuszajacym odnowienie listy gadzetow.

    Ale zgodze sie, ze reklamy fajne - przyjemnie sie oglada.

    Co do wiekszosci funkcji pokazanych w reklamach - to jest rowniez dla
    innych systemow (a przynajmniej dla androida).
    Nie spotkalem sie jedynie z wiatromierzem i czytnikiem pH - no ale jak
    napisalem wczesniej tu producenci trzeci mieliby problem z mnogoscia
    roznych modeli androidowych....

    Natomiast dodam teraz cos, czego iPhone nie ma :-D
    Nie mam mozliwosci iobslugi urzadzen zblizeniowo - wtym rowniez
    klonowania kart platniczych, identyfikacyjnych, odnajdywania wszystkiego
    w sieci - co wiaze sie za modulem NFC
    http://www.rp.pl/artykul/936196.html

    I takiego gadzetu nie podlaczysz - jedynie po wifi, co jest znacznie
    dluzsze w synchronozacji i zre wiecej pradu) - a kazdy telefon androida
    z NFC to obsluguje natychmiast (i tu jest kolejna przyszlosc dla gadzetow)
    http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-ko
    mpaktowe/dsc-qx100
    https://www.youtube.com/watch?v=2t6xMgqkWbQ
    https://www.youtube.com/watch?v=hcWLiR9qNqw (dla iPhona - oczywiscie nie
    mowi wszystkiego)

  • 12. Data: 2014-08-03 21:33:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lrm0a6$7es$1@dont-email.me...

> [...]
    > sumie jest to nielal zawsze ta sama sluchawka z nowym systemem, dluzszym
    > ekranem no i - ku rozpaczy wielu uzytkownikow - nowym zlaczem ;)

    Nie wymuszającym, bo są przejściówki...

    > Ale zgodze sie, ze reklamy fajne - przyjemnie sie oglada.

    Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

> [...]
    > Nie spotkalem sie jedynie z wiatromierzem i czytnikiem pH - no ale jak
    > napisalem wczesniej tu producenci trzeci mieliby problem z mnogoscia

    Nie bardzo - z tego co widzę wiatromierz wtyka się w gniazdo słuchawek.
    Nowy pH-metr też. Stary wymagał gniazdka 30-pinowego.

> [...]
    > NFC to obsluguje natychmiast (i tu jest kolejna przyszlosc dla gadzetow)

    Ciekawa próba przetrwania ery post-kompaktowej... :-)
    Właśnie się zastanawiałem niedawno jak planują się uratować przed
    bankructwem producenci aparatów kompaktowych w erze focenia
    codziennych fotek wakacyjnych opanowanej przez smartfony od paru lat.

    > https://www.youtube.com/watch?v=hcWLiR9qNqw
    > (dla iPhona - oczywiscie nie mowi wszystkiego)

    No to nie rozumiem - na wideo wyraźnie paruje urządzenie z iPhone.
    W każdym razie niezły przykład na brak obsługi iPhone, AL - gratulacje
    :-))))

  • 13. Data: 2014-08-03 23:39:47
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-03 21:33, Pszemol wrote:

    > Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

    Jestes przewrazliwiony - gdzie sa niby te negatywne emocje?
    http://www.youtube.com/watch?v=jC6LTomFKF4
    http://www.youtube.com/watch?v=QVqL1-0-WEo
    http://www.youtube.com/watch?v=c6T-OHZmYUg
    http://www.youtube.com/watch?v=QzcHzTcfY7U
    http://www.youtube.com/watch?v=JqouS5SeLLI

> [...]
    > bankructwem producenci aparatów kompaktowych w erze focenia
    > codziennych fotek wakacyjnych opanowanej przez smartfony od paru lat.

    ja zawsze nosze lustrzanke ze soba (a przynajmniej sie staram -
    zwłaszcza na wakacjach)
    i mimo, ze mam 20MPx matryce w telefoniku o wielkosci 1/2.3
    to optyki nie oszukasz i malutki obiektywik nie moze sie rownac (na
    chwile obecna) z normalnym obiektywem aparatu (nawet kompaktowego) -
    czego przykladem byl podany przyklad dod. przystawki.

    > No to nie rozumiem - na wideo wyraźnie paruje urządzenie z iPhone.
    > W każdym razie niezły przykład na brak obsługi iPhone, AL - gratulacje
    > :-))))

    Nie zrozumiales - albo nie obejrzales do konca poprzedniego testu.
    No to wytlumacze, bo uzywalem i mam porownanie - sprobuj za kazdym razem
    jak chcesz uzyc tego aparaciku parowac urzadzenia po WiFi (normalnie
    wylaczasz obiektyw, czesto telefon masz ustawiony na inna siec wifi). W
    reklamie dla amerykanow - oczywiscie nie ma o tym nawet slowa - by
    uzytkownicy iPhonow nie wpadli w kompleksy?

    Z NFC przykladasz i dziala - z dowolnym telefonem z ta technologia, bez
    parowania. Zreszta poszukaj przykladow.
    Z iPhonem musisz przejsc przez cala procedure (parowanie haslem tylko
    raz) - co powoduje, ze dla jednego zdjecia nie chce Ci sie tego robic
    (jest to uciazliwe).

    Celowo watek o samej funkcjonalnosci NFC w iPhonach pominales?
    Tylko nie mow, ze to jest nieprzydatne :) .
    Przydaje sie rowniez (procz np. platnosci bezdotykowych) do wymiany
    czegokolwiek pomiedzy dwoma telefonami z NFC - bez ich parowania (czyli
    taki BT dla leniwych).
    :-P

    "Phil Schiller, szef marketingu Apple, w rozmowie z serwisem AllThingsD
    stwierdził, że przyszłość technologii NFC na świecie jest niepewna, bo
    jej rozwój wymaga dużych inwestycji w infrastrukturę. Co więcej,
    rozwiązanie to jest w nowym iPhone'ie zbędne, ponieważ potrzeby
    użytkowników jest w stanie zaspokoić funkcja Passbook, czyli wirtualny
    portfel, w którym można przechowywać karty lojalnościowe, bilety, karty
    pokładowe itp."
    http://www.rp.pl/artykul/936196.html

    A teraz Phil Schiller z Appla powinien odrobic lekcje i zobaczyc do
    czego mozna wykorzystywac technologie NFC oraz jak dlugo ta technologia
    jest juz na rynku (=jest rozwijana).
    To jest wlasnie to co wielokrotnie tu ktos podkreslal: "jak nie ma w
    iPhonie to nie jest amajzing" ;)

  • 14. Data: 2014-08-03 23:53:17
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:

    > Jasne... Ale wielu przestawiło się na integracje z telefonami
    > teraz przez 3mm jack słuchawkowy, wyglądał na bezpieczną
    > alternatywę aż do czasu gdy Apple zakupił firmę Beats
    > i pojawiły się pogłoski że w nowych telefonach zniknie
    > standardowa dziurka na słuchawki 3mm i pojawi się coś
    > applowskiego. Byłby to dosyć kontrowersyjny ruch...

    i to bedzie koniec firmy Beats (albo jego poczatki).
    Syn uzywam MonsterBeatsowPro i sluchawki graja naprawde zacnie - ale na
    rynku jest np. Senseisser, ktory jest rowniez ceniona marka i gdybym
    mial osobiscie wybierac to nie umialbym sie zdecydowac, ktore z tych
    firm wybrac.
    Jesli Beats zwiaze sie tylko z Apple (poprzez zmiane standardu wejscia)
    - to zrobi na rynku miejsce dla konkurencji, wiec niesadze, ze na taki
    ruch ktokolwiek by sie odwazyl.

    > ANT+ jest bardzo podobny w funkcjonalności do Bluetooth LE.
    > Wiele czujników na rynku robi się w dwu wersjach... Albo
    > w wersjach obsługujących oba standardy na raz...
    > iPhone postawił na bluetooth i właściwie od wersji iPhone 4S
    > obsługuje czujniki rowerowe obsługujące oba standardy.

    nie mow - Apple umie do czegos wykorzystac BT?
    To kiedy w koncu wprowadzi pelny standard BT zamiast kastrata.
    Zobacz rowniez moj poprzedni post o NFC.

    > Nie analizowałem tej reklamy aż tak bardzo - chodziło mi
    > o fragment gdzie instruktorka baletnicy puszcza jej na
    > zwolnionym tempie nagranie "fikołka" jej uczennicy...

    aparaty androida maja juz mozliwosc spowolnienia odtwarzania filmow - i
    co w tym dziwnego - kwestia aplikacji w jakie sa wyposazone standardowo
    lub poprzez doinstalowania aplikacji.
    Rowniez edycja filmow i przygotowanie calych kopozycji na komorce ze
    zbioru filmow i zdjec (movie maker) nie jest chyba niczym dziwnym.

    > Mam google translator zainstalowany na iPhone4.
    > Działa dobrze. Mówisz polecenie, naciskasz guzik translate,
    > i program przez głośnik iPhone4 gada to samo w wybranym
    > języku... Skoro to robi Google to Ty też takie masz...

    uuu narzekasz na androida, a uzywacie mam googla, translatora googla,
    ... Cos Apple poddalo sie z dalszym rozwojem swoich map?
    Nadal myli panstwa i kontynenty? O 3D nie bede nawet wspominal - bo to
    co zrobil Apple ucieszyloby wylacznie Picassa ;)

  • 15. Data: 2014-08-03 23:55:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 23:53:17 +0200 osobnik zwany AL napisał:

    > i to bedzie koniec firmy Beats

    ona się już kończy. Bose zaskarżył Beatsa o kradzież patenów :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-08-03 23:55:55
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak czy inaczej są też reklamy w których totalnie nie
    > wiadomo o co właściwie chodzi, jak w tej pełnej kolorów
    > co wyszła jak Apple wypuścił ten tańszy kolorowy iPhone 5C:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ejaDY8tXCts
    > Rozumiem, że chodzi o akcentowanie międzynarodowości
    > i kolorystyki (różnorodności) użytkowników - ale... ???
    > Cóż, japońskie "kociaki" na końcu całkiem fajne są :-)))))

    Przyznaje, ze nie czytalem wszystkich odpowiedzi, moze tez ktos o tym
    pomyslal:
    Pszemol, jak ma sie to zestawienie roznych funkcji i zastosowan do tego
    co pisales nieco wczesniej odnosnie braku potrzeby posiadania "tysiaca"
    funkcji w telefonie przy okazji telefonu jako pendrive?
    Spora czesc dodatkowych zastosowan swietnie realizuja dedykowane
    urzadzenia a za sytuacje gdy dzwoni "lupa jubilerska" czy "wiatromierz"
    i rozmawia sie z wiatrakiem przy uchu to chyba nie da sie nawet zaplacic
    karta Master Card ;]

  • 17. Data: 2014-08-04 00:08:50
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/3/2014 5:53 PM, AL wrote:

> [...]
    > rynku jest np. Senseisser, ktory jest rowniez ceniona marka i gdybym
    > mial osobiscie wybierac to nie umialbym sie zdecydowac, ktore z tych

    no bo innych dobrych słuchawek na rynku nie ma, prawda? jest
    kilkadziesiąt firm, które produkują przynajmniej kilka bardzo dobrych
    modeli, lepszych od przereklamowanych, przebasowanych beatsów. a potem
    marudzisz, ze nie ma rzeczy które cie interesują. bo nie potrafisz
    szukać. tyle. <rs>

  • 18. Data: 2014-08-04 00:27:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-04 00:08, rs wrote:

> [...]
    > modeli, lepszych od przereklamowanych, przebasowanych beatsów. a potem
    > marudzisz, ze nie ma rzeczy które cie interesują. bo nie potrafisz

    gdybys chociaz raz napisal cos w temacie.

    Jak na razie to prawie rzadna z Twoich wypowiedzi nie wnosi nic wiecej.

    Ja podalem w sumie dwie firmy: jedna ktora uzywam i droga z ktora mam
    stycznosc.
    Ty podajesz 'istnieje wiele firm' - podaj przyklad - chetnie sprawdze w
    jakims salonie i powiem, czy to hala czy do czegos sie nadaje.

    Kazda Twoja odpowiedz to okolnik wymijajacy szczegoly - czyli jest
    bezwartosciowym pierdoleniem (za przeproszeniem).

    Jak chcesz cos dodac w temacie, to dodaj.
    A jak nie masz nic do powiedzenie - to siedz cicho.

  • 19. Data: 2014-08-04 00:32:03
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-04 00:08, rs wrote:

> [...]
    > szukać. tyle. <rs>

    gdybys chociaz raz napisal cos w temacie....

    Jak na razie to prawie zadna z Twoich wypowiedzi nie wnosi nic wiecej.

    W sumie dwie firmy: jedna ktora uzywam i kolejna z ktora mam stycznosc.
    Ty podajesz 'istnieje wiele firm' - to podaj do cholery przyklad, skoro
    nawet nie potrafisz juz czytac z sensem.
    Intencją mojej wypowiedzi było, że w miejsce Beatsow wskocza inne firmy
    (nie twierdzilem, ze tylko Sensesser).

    Kazda Twoja tu odpowiedz (w roznych watkach) to okolnik wymijajacy

  • 20. Data: 2014-08-04 01:08:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/3/2014 6:27 PM, AL wrote:

    > gdybys chociaz raz napisal cos w temacie.

    widzisz. jaki jest temat tutaj? sluchawki. napisalem: ze beatsy sa
    przebasowane i przereklamowane. bo sa. napisalem, ze sa inne firmy
    produkujace lepsze produkty. ogolnikowo, bo ogolnikowo, ale to wg ciebie
    nie jest na temat? jak najbardziej jest jest na temat. i ty pisesz, ze
    ja pierdole? AL zrob cos bo w pietke gonisz.

> [...]
    > Ty podajesz 'istnieje wiele firm' - podaj przyklad - chetnie sprawdze w
    > jakims salonie i powiem, czy to hala czy do czegos sie nadaje.

    twoja opinia na temat jakości słuchawek mnie nie interesuje. generalnie
    ludzie starsi maja np. przytępiony odbiór wysokich tonów, wiec ich
    opinia nie jest w żaden sposób miarodajna w tym temacie.
    w tej rozmowie pokazuje ci tutaj tylko, ze narzekasz na coś, czego albo
    nie potrafisz obsłużyć, albo na brak czegoś czego nie potrafisz znaleźć,
    co ewidentnie do ciebie nie dociera, ale juz przyzwyczaiłeś mnie do tego.
    info na temat dobrych firm produkujących słuchawki i konkretnych
    produktow, możesz sobie znaleźć w googlu w 3sek. yakich rankingow sa
    setki. co roku co najmniej kilkanascie wartosciowych.
    ale żeby nie kontynuować rozmowy jak to robi Pszemol, to prosze bardzo,
    choc to i tak bez sensu bo nie wiadomo, jakie sluchawki cie interesuja.
    studyjne, nauszne, douszne, dokanalowe, z wyciszaniem dzwiekow z
    zewnatrz, z tlumieniem itp? generalnie moge powiedziec tak, ze firmy z
    ktorymi produktami mialem/mam doczynienia przez lata i sobie chwale to
    np (z wyjatkiem shura to sluchawki studyjne i nauszne):
    akg, koss, grado lab, shure, bayerdynamic, audio-technica, marshal, b&w,
    klipsch, denon, sennheiser, tascam, ultrasone.

    > Kazda Twoja odpowiedz to okolnik wymijajacy szczegoly - czyli jest
    > bezwartosciowym pierdoleniem (za przeproszeniem).

    popatrz. kiedys mimo, ze odporny, to jednak byles kulturalny, teraz
    widze, ze coraz czesciej przyswajasz sobie język polskiego rynsztoka.
    nie wstyd ci?
    wracajac do tematu. nie. nie jest. swiadczy to wylacznie o tym, ze nie
    potrafisz czytac ze zrozumieniem, albo jak ci to juz pare razy
    pokazalem, nie czytasz wcale, tego na co odpowiadasz.

    > Jak chcesz cos dodac w temacie, to dodaj.

    jak wyżej.

    > A jak nie masz nic do powiedzenie - to siedz cicho.

    i pewnie laseczka, wymachiwałeś jak to pisałeś. uważaj, żeby ci pikawa
    nie wybuchła. <rs>