  • 1. Data: 2014-08-02 09:50:15
    Temat: [Android] Kod PIN - jak usunac?
    Od: "Dariusz" <d...@n...ma.takiego.adresu>

    Witajcie,

    jest sobie tablet Modecom model 2096 zabezpieczony kodem PIN (zaraz po
    starcie systemu pojawia sie okno z cyframi).

    W przypadku braku znajomosci tego kodu PIN czy istnieje mozliwosc jego
    usuniecia BEZ utraty danych zapisanych w tablecie?

    Czy jest po prostu jakis magiczny sposob aby go ominąć i dostać się do
    danych?.
    Wysłałem przed chwila zapytanie do supportu producenta ale pewnie minie pare
    dni zanim otrzymam odpowiedz.
    Wyszukiwarka nie zawraca jakis ciekawych wynikow.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-08-02 10:24:09
    Temat: Re: [Android] Kod PIN - jak usunac?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz" <d...@n...ma.takiego.adresu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W przypadku braku znajomosci tego kodu PIN czy istnieje mozliwosc jego
    > usuniecia BEZ utraty danych zapisanych w tablecie?

    Sądzę, że producent, to będzie twardo stał na stanowisku, że te dane są tak
    bezpieczne, że bez PIN-u się nie da. Spróbuj urządzenie podłączyć do
    komputera kablem i podejrzeć. Można wyjąć kartę pamięci - jak tam jest - i
    przeglądać te dane na kompie. Sądzę, że ominięcie pinu będzie przypominało
    włamanie. Niby da sie wytrychem, ale niewielu to umie.

  • 3. Data: 2014-08-02 12:59:50
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 02/08/2014 08:50, Dariusz wrote:
> [...]
    > dni zanim otrzymam odpowiedz.
    > Wyszukiwarka nie zawraca jakis ciekawych wynikow.

    Zgaduje haslo: OKOŃ!

    A tak powaznie to uzywajac recovery, jest istnieje takowe na ten model,
    molbys dostac sie do settings.db celem wyzerowania hasla. XDA temat 1409304.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2014-08-04 08:43:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-02 09:50, Dariusz pisze:

    > Wysłałem przed chwila zapytanie do supportu producenta ale pewnie
    minie pare dni zanim otrzymam odpowiedz.

    Odpowiem ci szybciej :) 50 zł (tylko nie wiem czy netto czy brutto) i
    tablet wraca do ustawień fabrycznych, zdjęcia, muzyka, filmy, powinny
    powinny zostać nienaruszone.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl