  • 1. Data: 2014-08-03 05:52:19
    Temat: Amazon Fire
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Ktoś tu posiada ten nowy telefon od Amazona?
    http://www.amazon.com/Fire_Phone_13MP-Camera_32GB/dp
    /B00EOE0WKQ

    Wygląda ciekawie... macie jakieś opinie z pierwszej ręki?

    Najbardziej mi się podoba guzik do kamery/aparatu foto,
    który w tym smartfonie jest podobno zawsze gotowy do
    focenia - ciekawe czy rzeczywistość jest zgodna z reklamą.

    W smarfonach które do tej pory używałem jednak traci
    się te kilka sekund zanim aparat jest gotowy do cyknięcia.

  • 2. Data: 2014-08-05 05:25:49
    Temat: Re: Amazon Fire
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > W smarfonach które do tej pory używałem jednak traci
    > się te kilka sekund zanim aparat jest gotowy do cyknięcia.

    Artykuł z czerwca na temat tego telefonu po polsku:
    http://pclab.pl/news58276.html

    Może powinienem sobie go kupić? :-)
    Ale co z tym ekosystemem - nawet to nie jest pełny Android :-(

    Jest tam Endomondo? Skype? Inne typowe aplikacje?
    Czy coś się ostatnimi laty zmieniło w tym Amazonowym
    sklepie z appkami? Parę lat temu jak miałem Kindle Fire
    to było bardzo cieniutko z aplikacjami w porównaniu do
    pełnego Androida, nie mówiąc już o AppStore dla iOS.

  • 3. Data: 2014-09-09 01:46:16
    Temat: Niezbyt dobre wieści dla: Amazon Fire
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > to było bardzo cieniutko z aplikacjami w porównaniu do
    > pełnego Androida, nie mówiąc już o AppStore dla iOS.

    Nieco miesiąc po głośnej premierze AT&T obniża cenę
    Amazon Fire Phone z dwuletnim abonamentem z $199 do $0.99.
    Czyżby jakiś problem? Środowisko amazonowe za słabe?
    Użytkownicy nie docenili "trójwymiarowego ekranu" albo
    nie spodobało się szybkie fotografowanie i rozpoznawanie
    numerów telefonów z lub zakupów obrazków?

    Co o tym myślicie?

  • 4. Data: 2014-09-09 02:39:16
    Temat: Re: Niezbyt dobre wieści dla: Amazon Fire
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 8 Sep 2014 18:46:16 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >nie spodobało się szybkie fotografowanie i rozpoznawanie
    >numerów telefonów z lub zakupów obrazków?

    Amazon Fire Phone to rozwiazanie problemu ktory nei istnieje

    A.L.

  • 5. Data: 2014-09-09 03:03:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Amazon Fire Phone to rozwiazanie problemu ktory nei istnieje

    O jakim problemie mówisz?

  • 6. Data: 2014-09-09 03:07:39
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 8 Sep 2014 20:03:34 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >O jakim problemie mówisz?

    O tym ktory nie istnieje

    A.L.

  • 7. Data: 2014-09-09 03:54:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > O tym ktory nie istnieje

    Widzę, że masz wiele do powiedzenia na temat tego telefonu...

  • 8. Data: 2014-09-09 06:17:55
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

    >Widzę, że masz wiele do powiedzenia na temat tego telefonu...

    "Like millions of people, I rely heavily on Google. But no Google
    services are available on the Fire Phone. That means Fire Phone owners
    can't use the many apps Google offers, like Chrome, Gmail, Google
    Maps, Google Authenticator or Google Drive. Amazon says Google "is
    welcome to submit their apps at any time to the app store.""

    http://www.huffingtonpost.com/2014/07/22/amazon-fire
    -phone-review_n_5611573.html

    A.L.

    P.S> Prasa pisze o tym jak tylko to-to sie pojawilo na rynku. Gazet
    nie czytasz?