  • 1. Data: 2014-07-31 19:46:02
    Temat: Profile
    Od: "Rysiek" <j...@o...pl>

    Poszukuję Profile Menagera w którym przy profilu
    "Cisza" dzwoniłby tylko jeden telefon z kontaktów,
    a reszta dzwoniących byłaby wyciszona.

    Czy ktoś może mi polecić jakiegoś Menagera z taką funkcją ?

  • 2. Data: 2014-07-31 19:48:17
    Temat: Re: Profile
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 31/07/14 19:46, Rysiek wrote:
    > Poszukuję Profile Menagera

    Dla Androida? Hue hue hue, w Nokii to było "wbudowane" :-D

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2014-07-31 19:53:14
    Od: "Rysiek" <j...@o...pl>

    Właśnie :}
    W E51 to miałem.Tylko się utopiła.

  • 4. Data: 2014-08-01 22:51:29
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 31.07.2014 Rysiek <j...@o...pl> napisał/a:
    > Poszukuję Profile Menagera w którym przy profilu
    > "Cisza" dzwoniłby tylko jeden telefon z kontaktów,
    > a reszta dzwoniących byłaby wyciszona.
    >
    > Czy ktoś może mi polecić jakiegoś Menagera z taką funkcją ?

    Llama. Umie to i sporo więcej.>

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2014-08-02 08:01:14
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-01 22:51, Dominik & Co wrote:

    > Llama. Umie to i sporo więcej.>

    potwierdzam.

    I umie znacznie wiecej (odnosnie ustawiania profili) niz to co Nokia
    miala w standardzie ;)

  • 6. Data: 2014-08-02 16:26:21
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <lrgukh$fel$1@node2.news.atman.pl>
    Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Llama. Umie to i sporo więcej.>

    Z Galaxy S3 nie umie. Przynajmniej nigdy nie udało mi się zmusić.

    --
    Jacek Politowski

  • 7. Data: 2014-08-02 16:27:28
    Od: "Rysiek" <j...@o...pl>

    > Z Galaxy S3 nie umie. Przynajmniej nigdy nie udało mi się zmusić.

    Dzięki za pomoc. Z Ace 3 działa bez problemów.

  • 8. Data: 2014-08-02 23:02:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.08.2014 16:26, Jacek Politowski pisze:
> [...]
    Windows nauczył ludzi tego, że jeśli chcę zakończyć musze nacisnąć
    start. nokia nauczyła że do prostej czynności trzeba używać managera.
    stary dobry ericson nazywał coś takiego białą listą, a Ty o ile dobrze
    zrozumiałem, potrzebujesz białej listy na zadany czas?

    szukaj time whitelist
    może coś jak to?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fl
    o.ringerwhitelist

    > Z Galaxy S3 nie umie. Przynajmniej nigdy nie udało mi się zmusić.
    To nie tak działa. Goły PC nic nie umie, poza rozpoznawaniem dysku i
    klawiatury. Jeśli chcesz jakiejś funkcjionalności - wgrywasz program,
    czy do marnego budżetowego androidka czy do mocarnej S3ki. jakby
    wyszystkie potrzebne programy były to by pamięci brakło. Chociaż ja bym
    też wolał białą listę w standardzie zamiast facebooka :)

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-08-03 11:44:22
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <lrjjm2$fk6$1@dont-email.me>
    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    >>> Llama. Umie to i sporo więcej.>

    > To nie tak działa. Goły PC nic nie umie, poza rozpoznawaniem dysku i
    > klawiatury. Jeśli chcesz jakiejś funkcjionalności - wgrywasz program,

    Więc jak to działa w takim razie? Muszę do Llamy doinstalować jeszcze
    jakiś program, bo ona jest tym "gołym PC"? Mimo że jest programem,
    który ma robić właśnie m.in. to, o co było pierwotne pytanie?

    --
    Jacek Politowski

  • 10. Data: 2014-08-03 16:10:07
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Więc jak to działa w takim razie? Muszę do Llamy doinstalować jeszcze
    > jakiś program, bo ona jest tym "gołym PC"? Mimo że jest programem,
    > który ma robić właśnie m.in. to, o co było pierwotne pytanie?

    1. profile to profile - sam szukaj programu
    2. to o co pytał wątkotwórca to moim zdaniem biała lista w określonych
    godzinach, i wskazałem potrzebny program w poprzednim liście
    3. LLama to jeden z kilku kombajnów, który potrafi automatyzować
    działania telefonu. "kuma" co się dzieje i wykonuje zaprogramowane
    polecenia. czyli jeśli widzisz wifi proboszcza wyłącz dzwięki bo
    najprawodpodobniej jestem w kościele. niezliczona ilość kombinacji

    ToMasz