  • 21. Data: 2014-08-04 01:12:59
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/3/2014 5:55 PM, masti wrote:

    > ona się już kończy. Bose zaskarżył Beatsa o kradzież patenów :)

    specjalista od rynku patentowego. Beats jako niezalezny producent
    sluchawek się skonczyl kiedy zostal kupiony przez apple. teraz jest jego
    własnością i nie zdziwiłbym sie, gdyby już poza sluchawkami
    przeznaczonymi wylacznie dla produktow apple bo podlaczanych przez
    lightning port, nie bylo na rysnku. Beats jednak pozostanie jedynie jako
    prezny service muzyczny, dostepny poprzez appy na kazda platforme. Bose
    natomiast skarzy chyba kazda duza firme, ktora produkuje sluchawki z
    noise canceling, bo tych patentow dotyczy zaskarzenie Beatsa. <rs>

  • 22. Data: 2014-08-04 09:06:10
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-04 01:08, rs wrote:
    > ale żeby nie kontynuować rozmowy jak to robi Pszemol, to prosze bardzo,
    > choc to i tak bez sensu bo nie wiadomo, jakie sluchawki cie interesuja.
    > studyjne, nauszne, douszne, dokanalowe, z wyciszaniem dzwiekow z
    > zewnatrz, z tlumieniem itp? generalnie moge powiedziec tak, ze firmy z
    > ktorymi produktami mialem/mam doczynienia przez lata i sobie chwale to
    > np (z wyjatkiem shura to sluchawki studyjne i nauszne):
    > akg, koss, grado lab, shure, bayerdynamic, audio-technica, marshal, b&w,
    > klipsch, denon, sennheiser, tascam, ultrasone.

    no i widzisz - wystarczyło postawić Cie do pionu i od razu gadasz z
    sensem.
    ;)

    > popatrz. kiedys mimo, ze odporny, to jednak byles kulturalny, teraz
    > widze, ze coraz czesciej przyswajasz sobie język polskiego rynsztoka.
    > nie wstyd ci?
    > wracajac do tematu. nie. nie jest. swiadczy to wylacznie o tym, ze nie
    > potrafisz czytac ze zrozumieniem, albo jak ci to juz pare razy
    > pokazalem, nie czytasz wcale, tego na co odpowiadasz.

    nie, ja odpowiadam na co to czytam - dlatego po przeczytaniu ktoregos z
    kolei Twojego posta, ktorego jedynym zadaniem - odnosze wrazenie - jest
    pokazanie swojej aktywnosci w statystykach grupy - nie moglem sie
    powstrzymac od powyzszego stwierdzenia.

    > jak wyżej.

    > i pewnie laseczka, wymachiwałeś jak to pisałeś. uważaj, żeby ci pikawa
    > nie wybuchła. <rs>

    dwiema a nawet trzema podpierając się balkonikiem - przy okazji
    posiwiałem i wyłysiałem ;)

  • 23. Data: 2014-08-04 13:28:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Aug 2014 19:12:59 -0400 osobnik zwany rs napisał:

> [...]
    > natomiast skarzy chyba kazda duza firme, ktora produkuje sluchawki z
    > noise canceling, bo tych patentow dotyczy zaskarzenie Beatsa. <rs>

    zatrudnij się w dziale prawnym Apple'a. na pewno im takich specjalistów
    ja ty brakuje

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2014-08-04 16:58:38
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/4/2014 7:28 AM, masti wrote:

    > zatrudnij się w dziale prawnym Apple'a. na pewno im takich specjalistów
    > ja ty brakuje

    widzisz trollu. tylko odpowiedzi w tym stylu jesteś tylko w stanie
    generować. CBDU. <rs>

  • 25. Data: 2014-08-04 17:34:52
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/4/2014 3:06 AM, AL wrote:

> [...]
    > kolei Twojego posta, ktorego jedynym zadaniem - odnosze wrazenie - jest
    > pokazanie swojej aktywnosci w statystykach grupy - nie moglem sie

    no sam widzisz. znowu bujdy wypisujesz, dokładnie tak jakbyś to właśnie
    ty miał parcie, co zresztą wyżej, sam przyznajesz. a potem się dziwisz.
    zobacz swój post. zero treści w temacie wątku, a tylko bajanie na mój
    temat, czym zmuszasz mnie do weryfikacji i straty czasu. taka praktyką
    zbliżasz się szybko do zdobycia tytułu grupowego trolla.
    jak dla mnie EOD, bo nic merytorycznego się od ciebie nie spodziewam, w
    temacie słuchawek, który sam podjąłeś. <rs>

  • 26. Data: 2014-08-04 21:33:31
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-04 17:34, rs wrote:

> [...]
    > jak dla mnie EOD, bo nic merytorycznego się od ciebie nie spodziewam, w
    > temacie słuchawek, który sam podjąłeś. <rs>

    ja sie odnioslem do Twoich pustych, monotonnych i monotematycznych
    odpowiedzi i niespodziewalem sie niczego konkretnego po kolejnej
    odpowiedzi z Twojej strony (i sie nie przeliczylem ;)

    Twoj sposob weryfikacji troli grupowychj mi dynda i powiewa, wiec sobie
    prowadz swoje statystyki bez wynurzania sie swoimi przemysleniami, bo to
    kolejne bajdurzenia o niczym.

    I mysle, ze w tym temacie wyczerpalismy ta galaz niniejszego watku.