  • 51. Data: 2009-06-09 13:00:39
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    janek pisze:
    > nawet nie chce mi sie czytac tego pierniczenia o fotografi przez
    > FOTOGRAFOW -zenada
    > janko - pokazuj fotki, natomiast, ze sie tak wyraze - 'wylacz mozliwosc
    > komentazy'
    > po co ci to?
    > niby grupa dyskusyjna po to jest, ale tutaj niestety traci sens
    > ale jak koniecznie chciales komentarzy to masz:
    > trzecie od konca jest b.db, a z pozostalych modelka pewnie bedzie rowniez
    > zachwycona..
    > i o to chodzi

    Dokładnie.
    A komentarze bynajmniej nie sprawią, że będzie mi niefajnie, bo traktuję
    je jak dyskusje różnych estetyk. Chyba, żeby ktoś wyjechał z urodą jak
    kiedyś, ale widzę że tu się dzieje coraz lepiej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-06-09 13:02:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > ps.: to takie moje wrażenia, nie postuluję odebrania Ci kluczy od
    > studia, wydania zakazu zbliżania się do aparatu - chciałeś - masz ; ))))))

    :)
    Tak przy okazji - 12 - moje ulubione.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu
    pragnień/

  • 53. Data: 2009-06-09 13:08:39
    Od: "085" <z...@g...pl>

> [...]
    > je jak dyskusje różnych estetyk. Chyba, żeby ktoś wyjechał z urodą jak
    > kiedyś, ale widzę że tu się dzieje coraz lepiej.

    Skoro wyrobiles sobie marke, to grupa chce, zebys trzymal poziom ;p

    p, zul

  • 54. Data: 2009-06-09 13:15:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    085 pisze:

    > Skoro wyrobiles sobie marke, to grupa chce, zebys trzymal poziom ;p

    Nie no, przesadzamy z tą marką. Ale z drugiej strony, jak ktoś ma markę
    to może sobie fantazjować :)
    Dobra, żartowałem...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /m jak megalomania/

  • 55. Data: 2009-06-09 13:33:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > :)
    > Tak przy okazji - 12 - moje ulubione.

    Moja pomyłka, źle policzyłem (cholera, dałbyś jakieś subtelne numerowanie,
    byłoby łatwiej ; ) - nie 12 tylko 10 mi nie przypadło do gustu.
    12 jest istotnie bardzo udane.
    5, 8, 9 też.
    Te "szelmowskie" - 6, 11 i 13 też niczego sobie.

    adam

  • 56. Data: 2009-06-09 14:07:46
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 9 Cze, 15:33, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    moje ulubione.
    > 12 jest istotnie bardzo udane.
    > 5, 8, 9 też.
    > Te "szelmowskie" - 6, 11 i 13 też niczego sobie.
    > adam
    ..."szelmowskie" tego slowa szukalem, bo ono okresla ta przyjemna
    Pania. Janko to "wyciagnal" w tych portretach i to uwazam za jego
    sukces.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 57. Data: 2009-06-09 16:49:01
    Temat: Za dużo blura z tyłu czarna dziura.
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Za dużo blura z tyłu czarna dziura.
    Jakieś takie nijakie te zdjęcia są.
    Może modelka ma nic w głowie ciekawego?
    Zrób eksperyment - dwa mocnozmiękczając filtry na okulary
    i pochodź tak ze dwa dni. Później wejdź gdzieś między ludzi
    i zdejmij te okulary.
    Ten blur mnie brzydzi - to człowiek jest a nie kisiel do diabła!

  • 58. Data: 2009-06-09 16:55:47
    Temat: Re: Za dużo blura z tyłu czarna dziura.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m0w pisze:
    > Zrób eksperyment - dwa mocnozmiękczając filtry na okulary
    > i pochodź tak ze dwa dni. Później wejdź gdzieś między ludzi
    > i zdejmij te okulary.

    E nie, zobaczę mnóstwo brzydactwa :)

    > Ten blur mnie brzydzi - to człowiek jest a nie kisiel do diabła!

    I tu masz rację, w owczym pędzie do otwierania obiektywów pobiegłem za
    daleko. F=4 wystarczy...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /z instytucji publicznych najsprawniej działa dom publiczny bo jest
    prywatny/

  • 59. Data: 2009-06-09 17:41:11
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h0m46u$5lj$1@news.wp.pl>,
    Janko Muzykant nabazgrał:

    > I tu masz rację, w owczym pędzie do otwierania obiektywów pobiegłem za
    > daleko. F=4 wystarczy...

    O to to. Od kiedy przyjrzałem się swoim zdjęciom z jaśniejszych
    obiektywów praktycznie wszystkie portrety mam na f4.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 60. Data: 2009-06-09 18:26:05
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Tak myślałem, że to się właśnie najbardziej nie spodoba. Ale sama
    > wybrała właśnie ze względu na ''charakterność'' :)

    akurat to szóste ma coś w sobie przynajmniej wg mnie za to pierwsze
    cztery... mi się nie