    From: JohnDoe <j...@t...pl.koniec>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Date: Tue, 09 Jun 2009 21:51:01 +0200

    Janko Muzykant pisze:
    > A właściwie czternaście:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/l/04/23.htm
    > Jak ktoś ma ochotę coś powiedzieć, zapraszam.
    > Robione jak zwykle 450D+28-75 tamron, w większości otwarty, 3-4 źródła
    > światła (strumienica + 2-3 softboxy)

    Janko,

    Może od razu uprzedzę, jeśli aktualnie wolisz nie czytać nic
    krytycznego, omiń mojego posta.

    Nie wiem jak to z Tobą jest. Obejrzałem te zdjęcia, przeczytałem
    komentarze Twoje i interlokutorów i ... przestaję rozumieć o co Ci
    właściwie chodzi. Prosisz ludzi żeby Ci szczerze powiedzieli co sądzą o
    prezentowanym materiale, a kiedy mniej labo bardziej konstruktywnie
    próbują się podzielić swoimi odczuciami - rumienisz się jak panna,
    marudzisz o upadku fotografi i sztuce której nikt nie rozumie - a prawda
    jest taka, że MBBSZ te zdjęcia nie za bardzo się bronią i nic tu nie
    pomoże dopisywanie jakiejkolwiek ideologii. Tym razem zgodzę się z
    większością - przebrnij przez ten etap jak najszybciej, wróć do
    krajobrazów albo znajdź sobie nową niszę. I to nie jest kwestia tylko
    tej ostatniej serii...

    Albo, jeśli tak wolisz, ciągnij ten wątek, ciesz się nie rozumianą
    sztuką, narzekaj na upadek fotografii ale raczej nie pytaj prostych
    ludzi co o tym sądzą jeśli nie jesteś pewien, czy chcesz się tego
    dowiedzieć ...

    Pozdrawiam bardzo serdecznie,
    --
    Piotr