  • Data: 2010-06-26 22:41:41
    Temat: Re: Dwa monitory - dwa pytania
    Od: "maX" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    news:4c219ff1$1@news.home.net.pl...

    > Padł jeden z monitorów.
    > 2. Czy mozecie mi polecic niedroga karte "panoramiczna"

    No to padł monitor czy grafa?

    > z dwoma zlaczami DVI, do której bym podlaczyl 2 monitory?
    > Widze tylko karty ze zlaczami mieszanymi d-sub/dvi.

    Sklepy maja nieraz wyszukiwarki. Zahacz w wyszukiwarce "2xDVI" i uszereguj
    cenami.
    Alternatywnie moze być karta z DVI, DSUB i HDMI. Wtedy przelotka z HDMI na
    DVI i masz 2xDVI (acz nie wszystkie takie karty na to pozwalaja i czasami
    jest tylko wybór DSUB+DVI lub DSUB+HDMI, nie ma opcji DVI+HDMI)

    > Jeszcze dodam ze potrzebna jest mi rozdzielczosc i ostrosc,
    > nie wydajnosc grafiki.

    DVI to nie DSUB, jakość będzie taka sama z Palita za 100zł co z Asusa za
    2000 zł. Wiec wystarczy najtańsza karta z 2xDVI.