  • 1. Data: 2010-06-23 05:47:31
    Temat: Dwa monitory - dwa pytania
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Padł jeden z monitorów.

    1. Jak zachowa sie monitor lcd panoramiczny, jesli na liscie
    mozliwych rodzielczosci obrazu dawanych przez karte graficzna
    (to stara karta) nie ma "trybów panoramicznych",
    a "najwyzszy" tryb to 1600x1200?

    2. Czy mozecie mi polecic niedroga karte "panoramiczna"
    z dwoma zlaczami DVI, do której bym podlaczyl 2 monitory?
    Widze tylko karty ze zlaczami mieszanymi d-sub/dvi.

    Jeszcze dodam ze potrzebna jest mi rozdzielczosc i ostrosc,
    nie wydajnosc grafiki.

    dziekuje i pozdr. serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2010-06-23 06:06:16
    Temat: Re: Dwa monitory - dwa pytania
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej S. napisał(a):

    > 1. Jak zachowa sie monitor lcd panoramiczny, jesli na liscie
    > mozliwych rodzielczosci obrazu dawanych przez karte graficzna
    > (to stara karta) nie ma "trybów panoramicznych",
    > a "najwyzszy" tryb to 1600x1200?

    Jak podlaczysz do tej karty monitor panoramiczny to pojawia sie
    rozdzielczosci panoramiczne.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-06-23 06:34:23
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    januszek pisze:

    > Jak podlaczysz do tej karty monitor panoramiczny to pojawia sie
    > rozdzielczosci panoramiczne.

    Tryby cytuje z "listy wszystkich trybów", wiec raczej chyba nie
    --
    A S

  • 4. Data: 2010-06-23 06:45:51
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-06-23 07:47, Andrzej S. pisze:
> [...]
    > mozliwych rodzielczosci obrazu dawanych przez karte graficzna
    > (to stara karta) nie ma "trybów panoramicznych",

    Zakladajac, ze karta nie da rady, to monitory zwykle maja takie mozliwosci:
    - obraz zostanie rozciagniety na cala powierzchnie monitora
    - obraz zostanie powiekszony proporcjonalnie, a po bokach beda czarne
    pionowe pasy

    A zachowanie zalezy od modelu monitora - przewaznie obie mozliwosci sa
    dostepne i wybiera sie je w menu monitora.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 5. Data: 2010-06-23 06:47:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej S. napisał(a):

    [...]

    > Tryby cytuje z "listy wszystkich trybów", wiec raczej chyba nie

    Załóż się... ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 6. Data: 2010-06-23 07:38:01
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    GAD Zombie pisze:

> [...]
    >
    > A zachowanie zalezy od modelu monitora - przewaznie obie mozliwosci sa
    > dostepne i wybiera sie je w menu monitora.

    Ale o jakosci mozna zapomniec? Czyli szukac zgodnosci?
    --
    A S

  • 7. Data: 2010-06-23 07:55:30
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-06-23 09:38, Andrzej S. pisze:

    > Ale o jakosci mozna zapomniec? Czyli szukac zgodnosci?

    Jezeli chcesz wyswietlic na monitorze LCD obraz o innej rozdzielczosci
    niz rozdzielczosc matrycy to ZAWSZE musisz pogodzic sie z tym, ze bedzie
    to w jakis sposob znieksztalcone, wiec po prostu szukaj monitora z
    matryca, ktora ma taka rozdzielczosc, jakiej bedziesz najczesciej uzywac.

  • 8. Data: 2010-06-23 08:20:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > Ale o jakosci mozna zapomniec? Czyli szukac zgodnosci?

    Jesli monitor nie bedzie skalowal tylko doda puste paski, to i
    jakosc nie powinna ucierpiec. Chyba ze sie uprzesz malutki obrazek
    wyswietlic.

    J.

  • 9. Data: 2010-06-24 07:34:58
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > Widze tylko karty ze zlaczami mieszanymi d-sub/dvi.

    > Jeszcze dodam ze potrzebna jest mi rozdzielczosc i ostrosc,

    Zdecydowanie Matrox:
    http://allegro.pl/item1089987834_matrox_p690_pcie_x1
    6_128mb_ddr2_dual_output_nowa.html
    http://allegro.pl/item1063200611_matrox_millenuim_p6
    50_pci_e_autocad_profesjonalna.html
    http://allegro.pl/item1085019549_matrox_millenium_p7
    50_dualhead_agp_poznan_gw_fvat.html
    http://allegro.pl/item1085920701_matrox_p650_64mb_du
    al_head_2xdvi.html
    AM

  • 10. Data: 2010-06-24 07:53:42
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zdecydowanie Matrox:
> [...]

    Dlaczego tak zdecydowanie ten Matrox? Rozumiem legendy sprzed lat o
    niezwykłej jakości obrazu Matroxa - ale to były czasy, gdy nie było wyjść
    cyfrowych. W tej chwili każda karta z DVI generuje identyczną perfekcyjną
    jakość na wyjściu.