  • 11. Data: 2011-02-05 20:40:46
    Temat: Re: Duze obciazenie CPU nie wiadomo skad :/
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-02-05 21:13, Rafal M pisze:

    > Chlodzenie jest ok.
    >

    > Pozdrawiam
    > Rafal

    wystartuj linuxa live - wykluczysz kwestie softwarowe

    masz to?
    http://technet.microsoft.com/pl-pl/sysinternals/bb89
    6653

    --
    the_foe

  • 12. Data: 2011-02-05 21:17:59
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-02-05 21:40, the_foe pisze:

    > wystartuj linuxa live - wykluczysz kwestie softwarowe
    >
    > masz to?
    > http://technet.microsoft.com/pl-pl/sysinternals/bb89
    6653

    Sysinternals nie pomogą, jeśli zamulacz to rootkit - nie używa API
    Windows. Pod XP nieźle się sprawdza ComboFix ale to nie chodzi pod 7.
    --
    http://plfoto.com/4922/autor.html

  • 13. Data: 2011-02-06 15:09:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rafal M wrote:
    > Hej
    >
    > Mam problem :(
    > Zaczął mi strasznie mulić PC przy podstawowych czynnościach - głównie
    > przeglądarka internetowa itd)
    >
    > Nic z przyzwyczajeń, czy oprogramowania nie zmieniłem a tu nagle
    > zużycie procka 30% to norma, często sięga 100% A zwykle było do 15-20%
    > Czuje się to bardzo - muli przy przewijaniu www, wczytywaniu nowych
    > stron, czy np eksploratorze windowsa - tez system trochę musi
    > pomyśleć, zanim wyświetli zawartość folderu/dysku (co przy Win 7 nie
    > jest normalne).

    a patrzyłęś które procesy zajmują tyle zasobów procka?

  • 14. Data: 2011-02-06 16:19:15
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Lut, 16:09, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > a patrzyłeś które procesy zajmują tyle zasobów procka?

    firefox/chrome - zależy czego używam
    taskmgr.exe
    sidebar.exe
    svchost.exe
    dwm.exe

    Czyli niby jest normalnie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2011-02-06 19:08:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-06 17:19, Rafal M pisze:

    > taskmgr.exe

    Pewnie ten task się właczył i miele, robi Ci kopie systemu itd. Pewnie
    też następuje indeksowanie plików. Ja mam to powyłączane.

    --
    animka