  • 1. Data: 2011-02-04 17:51:34
    Temat: Problem z USB hubem w monitorze DELLa
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy zdarzyło się Wam coś takiego że po kilku godzinach używania
    hub USB w monitorze szwankuje i słychać w głośnikach plumpkanie
    USB rozłączanych i załączanych urządzeń?
    Mam w monitor wetkniętą myszkę i klawiaturę USB i mnie to boli :-)

  • 2. Data: 2011-02-04 20:35:19
    Temat: Re: Problem z USB hubem w monitorze DELLa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > słychać w głośnikach plumpkanie
    > USB rozłączanych i załączanych urządzeń?

    Moim zdaniem najprawdopodobniej masz uwalone (zasniedziale, luzne,
    skrzywione) styki w zlaczu i/lub kablu. Mozliwy jest tez zimny lut w
    monitorze (to pieprzone ROHS). U mnie za posrednictwem 2709 bangla
    "karta" muzyczna UX2, czasem po kilkanascie godzin i nigdy problemow nie
    bylo. Jedyne problemy mialem z jakims tanim flashem USB, ktory ma zbyt
    cienki plastik w zlaczu i sobie lata w porcie USB, co czasem powoduje
    rozlaczanie sie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2011-02-04 21:11:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > plastik w zlaczu i sobie lata w porcie USB, co czasem powoduje rozlaczanie

    Niestety wtyczki siedzą ciasno w gniazdkach monitora.
    Przez większą część dnia wszystko bangla jak należy (właśnie
    piszę to przez klawiaturę tak podłączoną) ale są jakieś takie
    fazy w czasie dnia że co chwilę słyszę w głośnikach plum-plum
    i napisać niczego się nie da bo się klawiatura wyłącza...

    Przełożyłem wtyczkę USB monitora w inne gniazdko USB peceta
    i parę godzin był spokój, ale właśnie przed chwilą zaczęło znowu
    plumpkać... Jakiś świrus czy co?

  • 4. Data: 2011-02-04 22:09:30
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-02-04 18:51, Pszemol pisze:
> [...]
    > USB rozłączanych i załączanych urządzeń?
    > Mam w monitor wetkniętą myszkę i klawiaturę USB i mnie to boli :-)
    Naprawialem już 2 monitory dell 24" ~3letnie (naprawdę fajne swoją
    drogą, ips) którym sypał się zasilacz. Objawy pierwsze - zintegrowany
    czytnik kart szalał, zintegrowany hub usb szalał (zależnie od
    podłączonych urządzeń mniej lub bardziej). Objawy kolejne -
    migotanie/pasy na podświetlaniu (interferencja częstotliwości z pwm
    podświetlania z częstotliwością źle tłumionych tętnień z zasilacza).
    Winny - zasilacz, dokładniej wyschnięte kondensatory elektrolityczne.
    Wymiana na takie same ale lepsze ;) i jak ręką odjął .

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2011-02-05 06:17:30
    Od: "dezy" <d...@w...pl>

    dokładnie to samo w viewsonikach, najpierw sypie się HUB USB bo nie wydoli
    prądowo, później szaleje obraz matrycy, na koncu gaśnie

  • 6. Data: 2011-02-10 15:11:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dezy" <d...@w...pl> wrote in message news:iiiq40$u47$2@news.onet.pl...
    > dokładnie to samo w viewsonikach, najpierw sypie się HUB USB bo nie wydoli
    > prądowo, później szaleje obraz matrycy, na koncu gaśnie

    Chyba macie rację - mam dwa identyczne monitory ale w różnym
    wieku (zbieranina w biurze) i przełączyłem mychę i klawiaturę do
    drugiego i problem zniknął.
    Jak będę miał czas to otworzę tamten monitor i wymienię mu kondziołki.