  • 1. Data: 2011-02-04 14:05:51
    Temat: start z dysku zewnetrznego
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    ?czy jest mozliwosc uruchomienia i pracy laptopa z dysku zewnetrznego w
    kieszeni usb na ktorym bedzie system?

    mam sluzbowy komputer. mam tez w szufladzie dysk 3.5" ze starego komputera
    (80GB). gdybym dokupil do dysku kieszen na usb i podlaczyl - czy bylaby
    mozliwosc zainstalowania tam systemu i uzywanie go w domu (szef nie musi
    wiedziec;))?

    komputer to dell inspoiron M5030

  • 2. Data: 2011-02-04 14:29:53
    Temat: Re: start z dysku zewnetrznego
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2011 15:05, - pisze:
    > ?czy jest mozliwosc uruchomienia i pracy laptopa z dysku zewnetrznego w
    > kieszeni usb na ktorym bedzie system?

    Czasami. Zależy od BIOSu i systemu.

    [ciach]

    > komputer to dell inspoiron M5030

    Przeczytaj instrukcję obsługi - jeśli BIOS ma opcję uruchamiania z dysku
    HDD na USB, to tak szansa jest.

    Reszta zależy od systemu operacyjnego, przy czym wszystkie porządne (tj.
    różne od windows) powinny pójść.

  • 3. Data: 2011-02-04 14:30:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 15:05:51 +0100, - napisał(a):

> [...]
    > (80GB). gdybym dokupil do dysku kieszen na usb i podlaczyl - czy bylaby
    > mozliwosc zainstalowania tam systemu i uzywanie go w domu (szef nie musi

    Sprawdź w BIOS czy masz możliwość bootowania z zewnętrznego dysku USB i
    tyle.

    [ Pieniądze pozbawiają człowieka marzeń, a marzenia - pieniędzy... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 4. Data: 2011-02-04 14:51:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/02/2011 14:29, Andrzej Ława wrote:

> [...]
    > HDD na USB, to tak szansa jest.
    >
    > Reszta zależy od systemu operacyjnego, przy czym wszystkie porządne (tj.

    Wychodzi, ze Windowsy ox XP w gore sa "porzadne", a na twoja krucjate
    linuxowa polecam jakas inna grupe, bedziesz miec szanse wykazac sie
    wsrod innych nastoletnich buntownikow.

    Kamil

  • 5. Data: 2011-02-04 15:03:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "-" napisał w wiadomości grup
    > ?czy jest mozliwosc uruchomienia i pracy laptopa z dysku zewnetrznego w
    > kieszeni usb na ktorym bedzie system?

    Jest, ale jaki to ma sens?

> [...]
    > (80GB). gdybym dokupil do dysku kieszen na usb i podlaczyl - czy bylaby
    > mozliwosc zainstalowania tam systemu i uzywanie go w domu (szef nie musi

    Na prawdę chce ci się nosić laptop, kieszeń, zasilacze itp?

  • 6. Data: 2011-02-04 16:17:53
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    ?> Na prawdę chce ci się nosić laptop, kieszeń, zasilacze itp?

    nie, komputer i tak nosze do domu - a dysk tylko w domu: na gry, mp3, jakies
    zdjecia zony na golasa ;p i co kto tam w domu na komputerze trzyma..

  • 7. Data: 2011-02-04 16:40:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 17:17:53 +0100, - napisał(a):

    > ?> Na prawdę chce ci się nosić laptop, kieszeń, zasilacze itp?
    >>

    > nie, komputer i tak nosze do domu - a dysk tylko w domu: na gry, mp3, jakies
    > zdjecia zony na golasa ;p i co kto tam w domu na komputerze trzyma..

    Jak zona ladna (na golasa), to wrzuc do sieci. Bedziesz mial dostep rowniez
    z pracy oraz my;)

  • 8. Data: 2011-02-07 07:52:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2011 15:51, kamil pisze:

    > Wychodzi, ze Windowsy ox XP w gore sa "porzadne", a na twoja krucjate

    Tia, zwłaszcza po podpięciu tego dysku do innego komputera.

    > linuxowa polecam jakas inna grupe, bedziesz miec szanse wykazac sie
    > wsrod innych nastoletnich buntownikow.

    LOL

    Odezwał się piesek na korporacyjnej smyczy.

  • 9. Data: 2011-02-07 11:39:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 07:52, Andrzej Ława wrote:

    > LOL
    >
    > Odezwał się piesek na korporacyjnej smyczy.

    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=213086

    Kamil

  • 10. Data: 2011-02-07 11:47:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 12:39, kamil pisze:

    > http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=213086

    Jak będziesz intensywnie używał tego promowanego przez siebie produktu,
    możesz przy okazji oddać hołd swojemu guru:

    http://www.graphicshunt.com/images/bill_gates_nazi-3
    553.htm