  • 1. Data: 2011-02-04 15:53:58
    Temat: Zawieszanie się karty sieciowej (D-Link)
    Od: "Milosz K." <m...@i...pl>

    Czasem moja karta sieciow D-Link Air Plus-G z bliżej nieznanych mi względó
    się zawiesza. Wystarczy wyciągnąć ją z PCMCIA i włożyć spowrotem, jednak na
    dłóższą metę może to byc trochę irytujące. Czy ktoś wie jaka może być
    przyczyna?

    Pozdrawiam, M.

    --
    Sygnaturka poszła na spaxer

  • 2. Data: 2011-02-04 16:30:58
    Temat: Re: Zawieszanie się karty sieciowej (D-Link)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-04 16:53, Milosz K. pisze:
> [...]
    > się zawiesza. Wystarczy wyciągnąć ją z PCMCIA i włożyć spowrotem, jednak na
    > dłóższą metę może to byc trochę irytujące. Czy ktoś wie jaka może być

    Przyczyna to producent. D-Link tak już ma.

  • 3. Data: 2011-02-06 09:27:48
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    > Przyczyna to producent. D-Link tak już ma.

    U mnie D-link tez mial trzaski, pomimo ze mialem pingi do serwera ,to raz
    mialem internet, raz nie i tak non stop..Wywalilem dziada i jade teraz na
    jakiejs karcie ze smietnika ktora dziala o niebo lepiej :)

    CeZ__134