eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDucato 2.0 115KM MJ › Re: Ducato 2.0 115KM MJ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ducato 2.0 115KM MJ
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <X...@l...net>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Date: 30 Dec 2014 23:24:23 GMT
    Lines: 40
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
    X-Trace: 1419981863 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21562 79.173.20.102:19215
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2553496
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > 100 Multijet/2.2 HDi
    > 100 PS (74 kW; 99 hp) @ 2,900 rpm 250 N?m (180 lb?ft) @ 1,500 rpm
    >
    >
    > 115 Multijet2
    > 115 PS (85 kW; 113 hp) @ 3,700 rpm 280 N?m (210 lb?ft) @ 1,500 rpm
    >
    >
    > Jeździłem dwa lata z tym silnikiem 100 Multijet/2.2 HDi combi 6 foteli
    > i jak dla mnie rewelacja miesiąca. Osobówki nie nadążały.
    >
    Dziekuje za odpowiedź, ale akurat przyspieszenie ma dla mnie pomijalne
    znaczenie. Fajnie jak autko jest zwawe ale 10 x bardziej wazne jest dla
    mnie małe spalanie no i trwałosc silnika.
    Silnik 2,2 w ogole nie wchodzi w gre - krążą o nim plotki, ze co 150-200
    tys padają wtryski i czeka nas kosztowna naprawa.
    Oczywiscie nie zawsze (przytaczałem przykład kolegi, ktory prawie milion
    przejechał na silniku 2,2 nic przy nim nie naprawiając). Dlatego też pewnie
    fiat wycofał się w 2012 roku z montowania tych wynalazków.

    Natomiast juz sie dowiedziałem, ze silnik 2.0 to zupełnie inna bajka -
    ponoc bardzo udana knstrukcja fiata, nastepca swietnego silnika 1,9jtd.

    > Wady odklejają się zebra od dachu i stukają. Zacinają się drzwi boczne
    > ale to normalka trzeba czesto psikać wd40 w prowadnice, wymiana żarówki
    > od strony pasażera to wyzwanie, akumulator idealnie pod nogami kierowcy
    > zbiornik na błoto, trudny dostęp kiedy lód pokryję podłogę, żeby
    > wymienic żarówki z tyłu trzeba zdejmować całe lampy.
    >
    Nie rozumiem o co chodzi z tym aku, zbiornikiem na błoto i lodem na
    podłodze?

    > W zimie w kabinie jest przeraźliwie zimno. Prawie w ogóle się nie
    > nagrzewa w jeździe miejskiej. Trzeba wyjeżdzać specjalnie za miasto
    > żeby się zagrzał.

    To mam nadzieje, ze w 2.0 nie ma takiego problemu.
    Probowałes zakryc chłodnice na zime?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: