eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDucato 2.0 115KM MJ › Re: Ducato 2.0 115KM MJ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.
    proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ducato 2.0 115KM MJ
    From: PiteR <e...@f...pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    Date: Tue, 30 Dec 2014 22:33:06 +0100
    Organization: vw watercooled
    Message-ID: <X...@l...net>
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-154-194.olsztyn.mm.pl
    X-Trace: 1419975187 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21547 81.190.154.194:2572
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2553483
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Uzywa ktoś Ducato z takim silnikiem?
    > Jak się sprawują te silniki?
    >
    > Do 2011 wkładali tam ponoć srednio udane silniki 2.2 z psa, od
    > 2012 silnik fiata 2.0. Nie wiem czego się po tym silniku
    > spodziewać.



    100 Multijet/2.2 HDi
    100 PS (74 kW; 99 hp) @ 2,900 rpm 250 N?m (180 lb?ft) @ 1,500 rpm


    115 Multijet2
    115 PS (85 kW; 113 hp) @ 3,700 rpm 280 N?m (210 lb?ft) @ 1,500 rpm


    Jeździłem dwa lata z tym silnikiem 100 Multijet/2.2 HDi combi 6 foteli
    i jak dla mnie rewelacja miesiąca. Osobówki nie nadążały.

    Wady odklejają się zebra od dachu i stukają. Zacinają się drzwi boczne
    ale to normalka trzeba czesto psikać wd40 w prowadnice, wymiana żarówki
    od strony pasażera to wyzwanie, akumulator idealnie pod nogami kierowcy
    zbiornik na błoto, trudny dostęp kiedy lód pokryję podłogę, żeby
    wymienic żarówki z tyłu trzeba zdejmować całe lampy.

    W zimie w kabinie jest przeraźliwie zimno. Prawie w ogóle się nie
    nagrzewa w jeździe miejskiej. Trzeba wyjeżdzać specjalnie za miasto
    żeby się zagrzał.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: