-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Jacek" <m...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Droższe wzbogacane paliwa a spalanie...
Date: Sat, 29 May 2010 17:50:16 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 13
Message-ID: <htrd3l$ehl$1@news.task.gda.pl>
References: <2...@c...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: eas195.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1275148213 14901 83.14.122.195 (29 May 2010 15:50:13 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 15:50:13 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <2...@c...googlegroups.com>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284650
[ ukryj nagłówki ]Testowałem na własnym aucie i wyszło mi, że na Shell V-power pali 0,5 litra
mniej, silnik rano zapala bez problemu i równo ciągnie. Na "zwykłym" paliwie
rano kaprysił, zwłaszcza w wilgotnie dni, więcej palił i jakoś nie miał
kopyta.
Okazało się, że przyczyna jest w upływie wysokiego napięcia. Wymiana
przewodów WN, umycie cewek i połączeń benzyną ekstrakcyjną i zmniejszenie
odstępu elektrod o 0,1 mm sprawiły, że silnik zaczął chodzić jak lala
niezależnie od paliwa.
Widocznie dodatek do V-powera powoduje łatwiejszy zapłon mieszanki, a więc
przy kiepskiej iskrze jest mniej wypadająch zapłonów. I tu bym widział
przyczynę tych "oszczędności".
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.10 18:00 J.F.
- 29.05.10 18:22 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 29.05.10 18:38 J.F.
- 29.05.10 18:44 Adam Szewczak
- 29.05.10 18:47 CUT
- 29.05.10 20:52 Marcin Kiciński
- 29.05.10 20:52 kowtow
- 29.05.10 21:14 Olek
- 29.05.10 21:38 kogutek
- 29.05.10 23:45 pbanasik
- 29.05.10 23:54 CUT
- 30.05.10 00:01 .Peeter
- 30.05.10 00:13 Olek
- 30.05.10 01:49 JAM
- 30.05.10 07:47 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-09 Katowice => Key Account Manager <=