eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDroga hamowania vs prędkość › Re: Droga hamowania vs prędkość
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Droga hamowania vs prędkość
    Date: Sun, 28 Jan 2018 10:21:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <p4k4ne$gdu$1@node2.news.atman.pl>
    References: <p4d7op$7ea$1@node2.news.atman.pl> <p4ekp4$f3s$1@node2.news.atman.pl>
    <p4f6du$r37$1@node1.news.atman.pl> <p4hu5h$hh7$1@node1.news.atman.pl>
    <p4ij4l$2se$1@node2.news.atman.pl> <p4irse$b03$1@node2.news.atman.pl>
    <p4j1od$k49$1@node1.news.atman.pl> <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-233-65.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1517131310 16830 94.254.233.65 (28 Jan 2018 09:21:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2018 09:21:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.5.2
    In-Reply-To: <p4jseo$cis$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623565
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-01-28 o 08:00, Cavallino pisze:
    > W dniu 28-01-2018 o 00:24, Marek S pisze:
    >> W dniu 27-01-2018 o 22:44, Cavallino pisze:
    >>
    >>> Bo hamujesz częściej niż w osobówce, a wentylowane tarcze lepiej się
    >>> chłodzą.
    >>> Po kilku ostrych hamowaniach, z dużych prędkości zwykła tarcza
    >>> zagrzeje się tak, że skuteczność hamowania spadnie drastycznie.
    >>
    >>
    >> Czytałeś co komentuję? Padła teza, że nie ma to wpływu na skuteczność
    >> hamowania.
    >
    > Bo nie ma podczas normalnej jazdy, gdy hamujesz rzadko i tarcze się nie
    > przegrzewają.
    > Ale jazda sportowa jest po prostu inna.

    O to to. Napisałem że mają mały wpływ a nie że nie mają. Rozmiar tarczy
    to znacznej mierze po prostu jej zdolność do utrzymania jej temp na
    rozsądnym poziomie. Heble o średnicy 288mm z klockiem z górnej półki raz
    zahamują o niebo skuteczniej niż 330 z klockiem typu hart za 60zł a w
    tym teście chyba o to chodziło. Co innego jakbyś powiedział że masz do
    pokonania jakiś kręty odcinek z wielokrotnym przyspieszeniem i hamowaniem.

    Co do gumowatości pedału, polecam wymienić gumiaki na porządny stalowy
    oplot - przepaść.

    Co do pomiarów nie ma problemu, na wiosnę będę mógł się pobawić teraz na
    moim zadupiu to jeszcze śnieg leży.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: