-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feed
er1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!new
shosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Downsizing
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 24 Dec 2013 10:46:36 +0100
Message-ID: <q...@4...net>
Lines: 47
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1387878378 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2363 82.143.187.50:60572
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515940
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100, Cavallino napisał(a):
> Ten w Capturze to 0,9 tce, czyli trzycylindrowy silnik z turbiną.
> Toto w średnim aucie nie działa po prostu, elastyczność w tym czymś nie
> istnieje, choć w ruchu miejskim przyspiesza jako tako, tyle że krótko,
> szybko mu się para kończy.
Doda sie skrzynie DSG albo hybrydowa elektryczna i elastycznosc
przestanie cie martwic :-)
> Najgorsza sprawa to kultura pracy, nie dość że brzmi jak odkurzacza, to
Kwestia przyzwyczajenia. Wysokie tony latwiej wyciszyc :-)
> jeszcze żyje sobie własnym życiem.
> Wciśnięcie pedału gazu (wcale nie do oporu, po prostu wciśnięcie) i
> utrzymywanie go w tej samej pozycji, powoduje przedziwne rekacje układu
> napędowego.
> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
Za niski bieg ?
> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie, przerwa w
> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
Turbina sie raczej nie "wlacza", caly czas sie rozpedza, wiec
szarpniecia nie powinno byc. Zmiany w przyspieszeniu owszem ... ale
zmiany to mam i w duzym dieslu linka sterowanym.
> Toto żyje własnym życiem, niezależnym od oczekiwań kierowcy, jeszcze w
> żadnym aucie nie miałem takiego odczucia, że gazem steruje komputer i
> turbina a nie ja.
Ale w wielu naprawde juz gazem steruje komputer ... widac lepiej.
> Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z normalnymi
> silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez duuuuużego
> rabatu.
> Już chyba lepiej wybrać Dacię Sandero Stepway, auto prawie identyczne, nawet
> nieco większe w środku, choć z mniejszą ilością wodotrysków podobających się
> kobietom, za to w zdecydowanie niższej cenie - nie sprawdzając dokładnie
> cenników na pewno jakieś 10 tys taniej.
Ja bym jednak sprawdzil cenniki. Jak kiedys Dacie sprawdzalem, to sie
okazywalo ze po dolozeniu potrzebnego wyposazenia wcale taka tania nie
jest.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 11:06 masti
- 24.12.13 11:15 Cavallino
- 24.12.13 12:06 Megrims
- 24.12.13 12:56 Jakub Witkowski
- 24.12.13 13:20 Tomasz Pyra
- 24.12.13 13:31 kamil/Endurorider.pl
- 24.12.13 14:17 Trybun
- 24.12.13 14:46 zhbick
- 24.12.13 15:20 Myjk
- 24.12.13 15:24 Cavallino
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod