-
Data: 2013-12-24 15:24:08
Temat: Re: Downsizing
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l9c1gn$87h$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2013-12-24 13:20, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100, Cavallino napisał(a):
>>
>>> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
>>> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie,
>>> przerwa w
>>> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
>> A taki eko-pstryczek elektryczek znalazłeś?
>> Bo to auto ma jakiś oszczędny tryb pracy, gdzie właśnie robi jakieś takie
>> cuda które jeszcze dodatkowo osłabiają ten, już słaby, samochód.
Eco rzecz jasna wyłączone, z nim to się w ogóle jechać nie da.
>>
>> Ogólnie 90KM silnik w niemałym i nielekkim samochodzie to pomyłka.
Zależy jaki, jak będzie to 90 KM z silnika 1.4 to nie powinno robić
problemów.
>> Ale jak się jeździ pod odcięciem to jedzie tak jak 90KM silnik powinien.
>>
>> Mnie tam bardziej martwił start-stop, który się nie certolił żeby gasić
>> silnik pomimo że bardzo wątpię czy turbina jakkolwiek zdążyła ostygnąć.
>>
>> Nie ma cudów przy takiej konfiguracji - o zmianie biegów przy
>> 3000-4000tys
>> można zapomnieć żeby to jechało.
On każe jechać koło 2 tys.....
>>
>>
>>> Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
>>> Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
>>> (nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.
>> Osiągi w dieslu są jeszcze minimalnie gorsze, czyli pewnie z
>> elastycznością
>> będzie jeszcze minimalnie gorzej.
No nie żartuj, diesel nie ma problemów z jazdą 80 km/h nawet na 6 biegu.
>> Jedynie pozostaje psychiczna przewaga że diesel ma 2000 na obrotomierzu
>> tam
>> gdzie benzyna ma 3000.
>
> No niestety, ale prawie wszystko z tego co napisałeś kłóci się z moimi
> doświadczeniami. Po pierwsze 90 KM w dieslu w zupełności wystarcza do
> napędu auta ważącego 1400kg, bez paru gramów.
Dokładnie tak, jakoś odpychać się będzie i bez tego typu oporów jak w tym
pseudosilniczku 0.9.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
- 24.12.13 23:40 tá´Ź
- 25.12.13 03:52 Megrims
- 25.12.13 10:23 ZIWK
- 25.12.13 12:24 J.F.
- 25.12.13 12:26 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 12:49 Megrims
- 25.12.13 12:53 Trybun
- 25.12.13 13:34 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 14:32 Andrzej Lawa
- 25.12.13 14:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu