eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizingRe: Downsizing
  • Data: 2013-12-24 15:24:08
    Temat: Re: Downsizing
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l9c1gn$87h$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2013-12-24 13:20, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100, Cavallino napisał(a):
    >>
    >>> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
    >>> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie,
    >>> przerwa w
    >>> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
    >> A taki eko-pstryczek elektryczek znalazłeś?
    >> Bo to auto ma jakiś oszczędny tryb pracy, gdzie właśnie robi jakieś takie
    >> cuda które jeszcze dodatkowo osłabiają ten, już słaby, samochód.

    Eco rzecz jasna wyłączone, z nim to się w ogóle jechać nie da.


    >>
    >> Ogólnie 90KM silnik w niemałym i nielekkim samochodzie to pomyłka.

    Zależy jaki, jak będzie to 90 KM z silnika 1.4 to nie powinno robić
    problemów.

    >> Ale jak się jeździ pod odcięciem to jedzie tak jak 90KM silnik powinien.
    >>
    >> Mnie tam bardziej martwił start-stop, który się nie certolił żeby gasić
    >> silnik pomimo że bardzo wątpię czy turbina jakkolwiek zdążyła ostygnąć.
    >>
    >> Nie ma cudów przy takiej konfiguracji - o zmianie biegów przy
    >> 3000-4000tys
    >> można zapomnieć żeby to jechało.

    On każe jechać koło 2 tys.....


    >>
    >>
    >>> Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
    >>> Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
    >>> (nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.
    >> Osiągi w dieslu są jeszcze minimalnie gorsze, czyli pewnie z
    >> elastycznością
    >> będzie jeszcze minimalnie gorzej.

    No nie żartuj, diesel nie ma problemów z jazdą 80 km/h nawet na 6 biegu.


    >> Jedynie pozostaje psychiczna przewaga że diesel ma 2000 na obrotomierzu
    >> tam
    >> gdzie benzyna ma 3000.
    >
    > No niestety, ale prawie wszystko z tego co napisałeś kłóci się z moimi
    > doświadczeniami. Po pierwsze 90 KM w dieslu w zupełności wystarcza do
    > napędu auta ważącego 1400kg, bez paru gramów.

    Dokładnie tak, jakoś odpychać się będzie i bez tego typu oporów jak w tym
    pseudosilniczku 0.9.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: