-
Data: 2013-12-24 10:46:36
Temat: Re: Downsizing
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100, Cavallino napisał(a):
> Ten w Capturze to 0,9 tce, czyli trzycylindrowy silnik z turbiną.
> Toto w średnim aucie nie działa po prostu, elastyczność w tym czymś nie
> istnieje, choć w ruchu miejskim przyspiesza jako tako, tyle że krótko,
> szybko mu się para kończy.
Doda sie skrzynie DSG albo hybrydowa elektryczna i elastycznosc
przestanie cie martwic :-)
> Najgorsza sprawa to kultura pracy, nie dość że brzmi jak odkurzacza, to
Kwestia przyzwyczajenia. Wysokie tony latwiej wyciszyc :-)
> jeszcze żyje sobie własnym życiem.
> Wciśnięcie pedału gazu (wcale nie do oporu, po prostu wciśnięcie) i
> utrzymywanie go w tej samej pozycji, powoduje przedziwne rekacje układu
> napędowego.
> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
Za niski bieg ?
> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie, przerwa w
> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
Turbina sie raczej nie "wlacza", caly czas sie rozpedza, wiec
szarpniecia nie powinno byc. Zmiany w przyspieszeniu owszem ... ale
zmiany to mam i w duzym dieslu linka sterowanym.
> Toto żyje własnym życiem, niezależnym od oczekiwań kierowcy, jeszcze w
> żadnym aucie nie miałem takiego odczucia, że gazem steruje komputer i
> turbina a nie ja.
Ale w wielu naprawde juz gazem steruje komputer ... widac lepiej.
> Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z normalnymi
> silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez duuuuużego
> rabatu.
> Już chyba lepiej wybrać Dacię Sandero Stepway, auto prawie identyczne, nawet
> nieco większe w środku, choć z mniejszą ilością wodotrysków podobających się
> kobietom, za to w zdecydowanie niższej cenie - nie sprawdzając dokładnie
> cenników na pewno jakieś 10 tys taniej.
Ja bym jednak sprawdzil cenniki. Jak kiedys Dacie sprawdzalem, to sie
okazywalo ze po dolozeniu potrzebnego wyposazenia wcale taka tania nie
jest.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 11:06 masti
- 24.12.13 11:15 Cavallino
- 24.12.13 12:06 Megrims
- 24.12.13 12:56 Jakub Witkowski
- 24.12.13 13:20 Tomasz Pyra
- 24.12.13 13:31 kamil/Endurorider.pl
- 24.12.13 14:17 Trybun
- 24.12.13 14:46 zhbick
- 24.12.13 15:20 Myjk
- 24.12.13 15:24 Cavallino
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=