eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizingRe: Downsizing
  • Data: 2013-12-24 11:15:02
    Temat: Re: Downsizing
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    >> Najgorsza sprawa to kultura pracy, nie dość że brzmi jak odkurzacza, to
    >
    > Kwestia przyzwyczajenia. Wysokie tony latwiej wyciszyc :-)

    Ale on wcale nie ma wysokich tonów, tylko takie jak stary odkurzacz.

    >
    >> jeszcze żyje sobie własnym życiem.
    >> Wciśnięcie pedału gazu (wcale nie do oporu, po prostu wciśnięcie) i
    >> utrzymywanie go w tej samej pozycji, powoduje przedziwne rekacje układu
    >> napędowego.
    >> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
    >
    > Za niski bieg ?

    Taki na jakim wcześniej sam kazał jechać. ;-)


    >
    >> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie,
    >> przerwa w
    >> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
    >
    > Turbina sie raczej nie "wlacza", caly czas sie rozpedza, wiec
    > szarpniecia nie powinno byc. Zmiany w przyspieszeniu owszem ... ale
    > zmiany to mam i w duzym dieslu linka sterowanym.

    Wiesz, ostatnie moje 4 samochody bez wyjątku miały turbiny, nawet Lancia
    miał ogromną turbodziurę, ale w ten sposób żaden się nie zachowywał.
    Albo przyspieszały, albo nie.


    >
    >> Toto żyje własnym życiem, niezależnym od oczekiwań kierowcy, jeszcze w
    >> żadnym aucie nie miałem takiego odczucia, że gazem steruje komputer i
    >> turbina a nie ja.
    >
    > Ale w wielu naprawde juz gazem steruje komputer ... widac lepiej.

    Względnie gaz w tym czymś jest zrąbany, bo przyspieszanie regulatorem
    prędkości wychodzi mu dużo zgrabniej.
    Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
    Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
    >
    >> Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z
    >> normalnymi
    >> silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez duuuuużego
    >> rabatu.
    >> Już chyba lepiej wybrać Dacię Sandero Stepway, auto prawie identyczne,
    >> nawet
    >> nieco większe w środku, choć z mniejszą ilością wodotrysków podobających
    >> się
    >> kobietom, za to w zdecydowanie niższej cenie - nie sprawdzając dokładnie
    >> cenników na pewno jakieś 10 tys taniej.
    >
    > Ja bym jednak sprawdzil cenniki. Jak kiedys Dacie sprawdzalem, to sie
    > okazywalo ze po dolozeniu potrzebnego wyposazenia wcale taka tania nie
    > jest.

    Owszem, ale tam gdzie Sandero się kończy, zaczyna się Captur golas.
    Podobnie jest z Dusterem i z jego konkurencją z innych marek.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: