  • Data: 2010-08-27 21:13:35
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał:

    >[...]
    > wydaje mi się, że jestem jako-tako obyty z falującą wodą... i widzę:
    >
    > 1. kamizelki, pomagające utrzymać się na wodzie (inspektor jest
    > niedouczony - to nie są kapoki, tylko kamizelki asekuracyjne, ułatwiające
    > utrzymanie się na wodzie - kapoki, to kamizelki z włókna kapokowego,
    > zazwyczaj ratunkowe (nie słyszałem o asekuracyjnych), nie stosowane co
    > najmniej od lat 80-tych XX wieku)
    > 2. wiem, że woda miała temperaturę "sprzyjającą kąpieli", więc wpadnięcie
    > do niej nie grozi hipotermią, a co najwyżej żartami kolegów po fajrancie,
> [...]

    Co więcej - jednym z argumentów stawianym jako pzrykłąd lekkomyślności
    pracownikó był brak linek asekauracyjnych którymi pracownicy mieliby być
    pzreywiazani do konstrukcji. Mam obawy, ze gdyby coś się stało taka linka
    bardziej by pzreszkadzała niż pomagała - ze względu na ryzyko zaplątania.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)