  • Data: 2010-08-28 14:23:20
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <b...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewula wrote:

    >> http://www.tvn24.pl/-1,1671137,0,1,ten-film-pokazuje
    --jak-nie-wykonywac-pracy,wiadomosc.html

    > No wlasnie - g..o mu do tego jak kto pracuje.

    > Sensacja taka, ze dziwne az ze do ONZ nie zadzwonil :)

    Nie do końca. Czasem, jak już inni stwierdzili, trzeba ludzi chronić
    przed ich własną fantazją i głupotą. Przykład z mojego miasta sprzed 2
    tyg. - prace budowlane na wysokości 4 piętra bez należytych zabezpieczeń
    -> upadek -> śmierć na miejscu...

    --
    Regards
    Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk