  • 1. Data: 2010-08-27 18:15:11
    Temat: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1671137,0,1,ten-film-pokazuje
    --jak-nie-wykonywac-pracy,wiadomosc.html

    Fotograf pracujacy w plockim portalu www podkablowal nierozsadnych
    robotnikow ryzykownie wykonujacych swoja prace. W tym celu uzyl, jak
    widac na filmie, aparatu znanej marki Zenit, model 3Ds. Wyknal nim
    film (ciekawe czy HD?) i przeslal do... gdzies przeslal ;) ;) ;)

    pozdr
    Piotr

    ps.
    patrze na ten film i nie takie rzeczy robilo sie ze szwagrem nad
    woda....

  • 2. Data: 2010-08-27 18:22:10
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Piotr
    > ps.
    > patrze na ten film i nie takie rzeczy robilo sie ze szwagrem nad

    No wlasnie - g..o mu do tego jak kto pracuje.

    Sensacja taka, ze dziwne az ze do ONZ nie zadzwonil :)

  • 3. Data: 2010-08-27 18:31:54
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 27 Sie, 20:22, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:

    > No wlasnie - g..o mu do tego jak kto pracuje.

    Wiesz co, nie mam do konca zdania na ten temat. Chlopaki troche
    ryzykuja, szczegolnie ten na tratwie, przydaloby sie jakies
    zabezpieczenie z lodki i rzutka.
    O ile rozumiem takie zachowanie w trakcie rozsadnego uprawiania
    sportow wodnych, o tyle w pracy powinni miec chyba troche wiecej
    zabezpieczen.

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2010-08-27 18:37:20
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Wiesz co, nie mam do konca zdania na ten temat. Chlopaki troche
    > ryzykuja, szczegolnie ten na tratwie, przydaloby sie jakies
    > zabezpieczenie z lodki i rzutka.

    I najlepiej certyfikat bezpieczenstwa na caly
    sprzet. Oczywiscie zgodny z normami ZSRE ;)

    Ich sprawa.

    J.

  • 5. Data: 2010-08-27 18:38:56
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 20:37:20 +0200, "Jakub Jewula"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Ich sprawa.
    Nie, bo potem będziesz ich utrzymywał.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 6. Data: 2010-08-27 19:55:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Piotr Molski:

> [...]
    > widac na filmie, aparatu znanej marki Zenit, model 3Ds. Wyknal nim
    > film (ciekawe czy HD?) i przeslal do... gdzies przeslal ;) ;) ;)

    Wariant metody Cejrowskiego do stosowania w warunkach dziczy polskiej :)

  • 7. Data: 2010-08-27 20:27:37
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 20:38:56 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > Nie, bo potem będziesz ich utrzymywał.

    wydaje mi się, że jestem jako-tako obyty z falującą wodą... i widzę:

    1. kamizelki, pomagające utrzymać się na wodzie (inspektor jest
    niedouczony - to nie są kapoki, tylko kamizelki asekuracyjne, ułatwiające
    utrzymanie się na wodzie - kapoki, to kamizelki z włókna kapokowego,
    zazwyczaj ratunkowe (nie słyszałem o asekuracyjnych), nie stosowane co
    najmniej od lat 80-tych XX wieku)
    2. wiem, że woda miała temperaturę "sprzyjającą kąpieli", więc wpadnięcie
    do niej nie grozi hipotermią, a co najwyżej żartami kolegów po fajrancie,
    3. zdjęte obuwie (co w oczach inspektora wzbudza zgorszenie), dzięki
    czemu lepiej czują podłoże i w razie kąpieli nie mają na nogach "kotwic"
    utrudniających pływanie
    4. dobre wyczucie równowagi pracownika na tratwie które jest normalne u
    ludzi mających styczność z takimi warunkami, z czego wynika, że ta falka
    nie była dla tego człowieka realnym zagrożeniem
    5. kaski, dzięki czemu jakby ktoś się jednak poślizgnął, i lecąc
    przywalił w coś głową, ta byłaby chroniona
    6. kilku ludzi dookoła (inni pracownicy), którzy w razie wyjątkowo
    pechowego zbiegu okoliczności byli w stanie odpowiednio zareagować, a
    jestem niemal pewien, że jako ludzie pracujący na wodzie wiedzieliby co w
    takiej sytuacji robić
    7. można by asekurować tą pracę lepiej spowalniając ją wielokrotnie i
    sami pracownicy stawaliby okoniem... jakakolwiek dodatkowa asekuracja nie
    uchroniłaby od kąpieli, a wielokrotnie przedłużyła by czas wydostania się
    z kłopotów...

    ergo.... bicie piany i onanizm ludzi nie wiedzących o czym piszą i mówią,
    robione pod publiczkę... fajny temat na sezon ogórkowy...

    --
    pzdr
    meping

  • 8. Data: 2010-08-27 20:48:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Chajęcki" i5973p$mok$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > utrzymanie się na wodzie - kapoki, to kamizelki z włókna kapokowego,
    > zazwyczaj ratunkowe (nie słyszałem o asekuracyjnych), nie stosowane co

    Problem w tym, że asekuracyjne (50 N wyporności) niewiele dają,
    gdy wpadający nie potrafi pływać lub ma na sobie dociążające go
    ubranie. :) Moje doświadczenie mówi, że 100 N, z czego 2/3 przypada
    na przód -- to minimum. :) A tyle rzekomo mają dopiero ratunkowe. :)

> [...]
    > uchroniłaby od kąpieli, a wielokrotnie przedłużyła by czas wydostania się

    Dłuższa praca to silniejsze męczenie -- a to sprzyja wypadkom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-08-27 21:10:00
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 22:48:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Dłuższa praca to silniejsze męczenie -- a to sprzyja wypadkom.

    dokładnie to miałem na myśli...

    --
    meping

  • 10. Data: 2010-08-27 21:13:35
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał:

> [...]
    > uchroniłaby od kąpieli, a wielokrotnie przedłużyła by czas wydostania się

    Co więcej - jednym z argumentów stawianym jako pzrykłąd lekkomyślności
    pracownikó był brak linek asekauracyjnych którymi pracownicy mieliby być
    pzreywiazani do konstrukcji. Mam obawy, ze gdyby coś się stało taka linka
    bardziej by pzreszkadzała niż pomagała - ze względu na ryzyko zaplątania.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)