  • Data: 2010-08-28 17:28:50
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Jesli ktos nie widzi koniecznosci zabezpieczenia
    > _swojego_ bezpieczenstwa pracujac na wys. 4 pietra
    > sam sobie jest winien.

    Jesteś pewien, że to zawsze jest tylko głupota pracownika? Oj, często
    człowiek ma wybór - albo pracuje jak jest (i ma wypłatę) albo wylatuje
    za mówienie o tym, co mu podpowiada jego instynkt samozachowawczy. Co
    innego własna firma i "samoryzyko" z oszczędności a co innego cuda
    dziejące się pod naciskiem chciwych szefów. Właśnie po to są przepisy,
    żeby można było karać za przerdzewiałe, źle zamocowane rusztowanie itd.
    Uwierz mi, gdyby nie to, pracownik musiałby liczyć wyłącznie na dobrą
    wolę szefa a o to jest bardzo trudno. Odszkodowanie można zapłacić ale
    życia, czy zdrowia nie przywrócisz. Budowy są statystycznie
    najniebezpieczniejszym miejscem pracy.
    Maciek