  • Data: 2010-08-28 10:30:41
    Temat: Re: Donos fotograficzny zrobiony Zenito-Nikonem ;)
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co się mu mogło stać prócz wpadnięcia w kamizelce do wody o
    > temperaturze porównywalnej z basenem????

    bywa, ze ktoś się nieszczęśliwie przewróci na chodniku i traci życie. mógł
    zakrztusić się wodą i tyle by mu kamizelka pomogła

    > I jeszcze jedno - skoro krytykujesz, to podaj inny sensowny sposób
    > wykonania tej pracy... Skoro ponton jest be, to co???

    wszyscy pamietamy dyskusje o polskiej bylejakości i braku procedur w
    przypadku katastrofy pod smoleńskiem. też nic NIE POWINNO się stać bo
    samolot sprawny (kapok) i piloci świetni (robotnik wie co robi).

    słyszałem jak jakiś polak w stanach śmiał się ze swojego szefa, że jak mu
    się drukarka sieciowa zepsuła to dzwoniłl po serwis a firma stała cały dzień
    a kiedy takie rzeczy dzieją się w polskiej firmie to złota rączka bierze
    młotek i zwój drutu robi obejście i wszystko działa.

    generalnie to tez mam z tym kłopot ale przepisy i procedury tez mają swój
    sens.