    From: "P03" <p...@b...invalid.org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dobry serwis GSM w Szczecinie
    Date: Sun, 27 Sep 2015 08:21:13 +0200

    >Witam,
    >Czy ktos z Panstwa moze polecic sprawdzony, godny zaufania serwis telefonow
    >komorkowych w Szczecinie? Moja zona otrzymala w >prezencie smartphone 4,5
    >cali Omna Roxy (chinczyk) jednak po 6 miesiacach uzytkowania upadl na
    >beton, matryca jest zbita i dotyk nie >dziala. Nowy telefon kosztuje w
    >granicach 400 zl. Czy naprawa ma sens? Pozdrawiam.

    >Piotrek

    To zalezy jak sie rozumie slowo "oplacalne". W szerokim zrozumieniu to jest
    tak ze sie nie oplaci,
    bo trzeba bedzie zabulic troche, a malo kto zrobi naprawe tak solidnie i
    fachowo jak orginal chinczycy.
    Zwlaszcza kiedy nowy sprawny orginal lub jego nowszy klon moze kosztowac
    300-400 pln.
    No i jeszcze druga kwestia która musze podniesc - otóz sa ludzie których
    telefony ulegaja czestszym awariom,
    znam przypadek mlodej kobiety która swój pierwszy tel. uprala dwukrotnie i
    nawet jszcze po tym dzialal,
    kolejne aparaty tez nie mialy wiecej szczescia. To przypadek szczególny,
    skrajny, ale wiem ze sa takowe.
    Moze i zona miec zblizone "szczescie" do elektroniki. Czego oczywiscie nie
    zycze w zadnym razie.
    Polecam za to wówczas kupowanie mocniejszych i odporniejszych modeli dla
    budowlanców i nie tylko!
    U mnie jest dla przykladu odwrotnie, nawet pierwsza Motorola D520, NOKIA
    6510, Ericcson T65 nadal dzialaja.
    Taka Karma. Albo przyklad na nieskuteczne wdrozenie dyrektywy o ograniczonym
    czasie zycia elektroniki.
    :-)

    --
    P03