    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dobre opony całoroczne
    Date: Sat, 5 Nov 2011 13:07:33 +0100

    Dnia Sat, 5 Nov 2011 11:23:47 +0100, MadMan napisał(a):
    > jako że moje opony są już "takie sobie" zastanawiam się ciężko nad
    > całorocznymi - zimy u nas i tak praktycznie nie ma, więc zimowych nie
    > chcę, a ciągłe zmienianie z zimowych na letnie nie bardzo mi się
    > uśmiecha (i tak robię to rodzicom i siostrze). Macie jakieś dobre typy?
    > Szczególnie zależałoby mi na dobrym trzymaniu na mokrym - na suchym i
    > tak zwykle jest OK, a na śniegu jeździ się ostrożniej i zakładam że tu
    > nie będzie i tak większych problemów.

    No nie wiem czy dobrze zakladasz. Chyba ze "zimy u nas nie ma".
    I zadne pomysly typu sylwester w gorach nie przyjda ci do glowy.

    > Z tego co szukam wyborem bardzo ekono byłaby Dębica Navigator 2,

    Osobiscie polecam. Takze na sniegu w gorach.
    Jak "zimy u nas nie ma", to moze nawet nie trzeba az takich, wystarcza
    zwykle letnie, tylko z gatunku takich co sie zimy nie boja, tylko ktore to
    sa :-)

    >kolega poleca Goodyear Vector 4season,

    A w jakiej to cenie mozna kupic ? Bo ostatnio jak pytalem, to roznica
    w stosunku do tanich opon starczylaby na kilka wymian :-(

    J.