  • Data: 2011-11-08 06:37:46
    Temat: Re: Dobre opony całoroczne
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gadacz napisał(a):
    > a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
    Też tak uważam i w wielu tematach to sie potwierdza.

    Ale te Vectoty całoroczne naprawdę dają rade.
    Na mokrym trzymają rewelacyjnie. Świetnie sprawdzają się we czesno
    jesienne mokre chłodne dni i całą popapraną jesień, gdzie jeszcze
    pomykamy na letnich. Są o niebo leprze od letnich. Mam u siebie tylny
    napęd i durze rondo w miarę szerokie z kostki poniemieckiej, jak jest
    mokro to świetnie można testować (rozsądnie) przyczepność gumy. Gały
    mi wyszły jak trzymają te Vectory, gdzie na letnich przy mniejszej
    prędkości dupa mi uciekała.

    A w zimę na śniegu jak zaczną boksować, gryzą śnieg nawet bardzo
    twardy i nie robią pod sobą ślizgawki.

    Rzecz w tym że letnie laczki zakładamy max szerokie, a zimówki
    kupujemy węższe. Tak powinno być. W przypadku całorocznych musimy
    wypośrodkować, a często ludzie kupują taki sam rozmiar jak letnie, co
    przekłada się w zimie niekorzystnie i narzekają.
    --
    Krzysiek