eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
  • Data: 2012-08-17 11:02:04
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "dddddd" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k0krnh$kna$...@i...gazeta.pl...
    W dniu 2012-08-17 08:49, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-08-16 19:38, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >>> Srednia predkosc 160 i srednie spalanie 12/100km wygladaja mi dosc
    >>> rozsadnie, jak ktos ma czym pojechac i normalnie pedal gazu
    >>> wciska:-)
    >
    >> Nie bardzo potrafię uwierzyć.
    >> Faktem jest, że ja jechałem zapewne w trochę większym tłoku i kilka
    >> razy
    >> musiałem hamulca używać, ale jadąc 200-220 osiągnąłem średnią 135
    >> km/h
    >> przy spalaniu 11 l/100km.
    >> Zamknąć się w 12 l/100km przy średniej 160 km/h było by możliwe
    >> moim
    >> zdaniem przy jeździe do około 170-180 - raczej nie szybciej.

    O ten litr czy dwa spieral sie nie bede, bo to woda na moj mlyn -
    coraz czesciej trzeba tankowac :-)

    >12l/100 podałem przy silniku 3.0, przy czym to raczej orientacyjnie -
    >mam dyfer z automatu a co za tym idzie Vmax to 200km/h i spalanie
    >przy tym większe. Za to predkość średnią na odcinku Chojnów-Kąty
    >Wrocławskie osiągnąłem 160km/h przy gazie non stop w podłodze w
    >silniku 2.0 - a tam wiele więcej niż 200km/h nie polecisz;
    >praktycznie bez zwalniania i liczone tylko na autostradzie. No i ten
    >silnik nie chce mi wziąć więcej niż 10/100, nawet lecąc non stop 200
    >(przy czym ja raczej nie hamuję, w większości po prostu puszczam gaz,
    >pewnie przy nerwowym dojeżdżaniu do kogoś i po hamulcach to ze 20
    >mógłby wziąć)

    Predkosciomierz sobie napraw i wlacz log w GPS, to sie okaze jak to
    bylo z tym "non stop 200" :-)

    Warunki pomiaru sa kiepsko okreslone - jeden moze trafic na pusta
    autostrade i wyciagnac srednia 160 nie przekraczajac 170, inny trafi
    wiekszy ruch, i przy nadrabianiu strat wskazowka 200 przekroczac
    bedzie.

    Ja tam z praktyki wiem ze jak raz pojechalem spokojnie, bez
    gwaltownych przyspieszen, z prawie stala predkoscia, to skonczylo sie
    cos 16/100.
    Przy sredniej cos 165. Ale ruch byl maly, a silnik nie byl oszczedny
    :-)

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: