eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
  • Data: 2012-08-14 22:58:57
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
    news:op.wi1po3sog01fvf@l-089.harvard.local...

    >>>> Dopóki nie jeździłem w długie trasy automatem - myślałem tak jak Ty.
    >>>> Po 20h jazdy nawet w "najpłynniej" przejechanej trasie jesteś zmęczony
    >>>> fizycznie od sprzęgła i lewarka.
    >>
    >> W trasie? Od sprzegla i lewarka? Od lewarka nigdy nie bylem zmeczony, od
    >> sprzegla - wylacznie, gdy trafialem na "stojacy" korek, gdzie co chwile
    >> trzeba wciskac sprzeglo, zeby sie zatrzymac, a potem, zeby ruszyc. Ale w
    >> trasie to jednak rzadko tak sie trafia - raczej sie objezdza...

    > A ile godzin jechałeś non - stop? 10,15,20,30?

    10-15h. Swoje lata i rozum mam i przy dluzszych trasach planuje noclegi. Po
    pierwsze dlatego, ze zwykle jak ja jestem zmeczony, to moja zona juz dawno
    spi i nie ma mnie kto zmienic za kolkiem :-) A po drugie, to na urlop
    zazwyczaj latam samolotem i pozyczam samochod na miejscu.

    >>>> Nawet krótka jazda z dużymi prędkościami jest bardziej męcząca -
    >>>> hałas, wibracje, większe skupienie, stres itp.
    >>>> Nie da się jechać "spokojnie i bez stresu" z prędkościami 170-200km/h
    >>>> (mówię o normalnym ruchu drogowym).
    >>
    >> Co znaczy "normalny ruch drogowy"? Na autostradzie spokojnie, Na drodze
    >> ekspresowej o 2 pasach, jesli nie jest bardzo ciasno -tez sie da. Nie
    >> mowie o niemieckich autostradach, gdzie utrzymywanie predkosci
    >> "przelotowej" 200+ jest bezproblemowe (poza ograniczeniami oczywiscie).

    > No to ja jakiś pechowy jestem, ile razy jechałem przez Niemcy (800-900km)
    > zawsze był to najwolniejszy odcinek z całej trasy, głownie przez remonty i
    > korki. Utrzymywanie średniej 130km/h jest już tam problemem. Co z tego, że
    > pojedziesz 10-20 km "ile fabryka dała" jak później przez 50km masz
    > ograniczenie do 80km/h lub korek na trzech pasach z "niewiadomo czego".
    > "Normalny ruch drogowy" - to znaczy, ruch w dzień pracujący.

    No to faktycznie masz pecha. Kilkukrotnie robilem np.trase
    Frankfurt-Zgorzelec ze srednia 140-150km/h.

    >>> Bo ja wiem ... daj mi odpowiedni samochod, w miare pusta autostrade (na
    >>> pelnej to i tak bedzie 120 lub wolniej), zaslon predkosciomierz ... i
    >>> wskazowka sama sie na 170 ustawi.
    >>
    >> Na pustej autostradzie to mi sie raczej licznikowe 190-200 ustawi.
    >
    > Dasz radę tak jechać 15 -24h?

    Po co? Nie planuje dziennych tras dluzszych niz 700-800 km (zdarzaly sie
    dluzsze, ale to raczej odstepstwo od reguly), bo zwykle jest po drodze duzo
    zwiedzania. Zreszta - nie bawi mnie jezdzenie dookola Niemiec :-P

    --
    Axel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: