eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
  • Data: 2012-08-14 23:03:15
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemyślenia i zastosowania :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 14 Aug 2012 20:57:59 +0200, Axel napisał(a):
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>> Tempomat ... wygodny pedal gazu i stopa tez sie nie meczy.
    >>>> A tempomat to trzeba stale przestawiac.
    >
    > Co chcesz przestawiac w tempomacie? Na autostradzie ustawiam predkosc z jaka
    > chce jechac (np. 140 wg GPS-a na polskich) i jade. Jak musze zwolnic, to
    > zwalniam, potem wciskam jeden klawisz i auto wraca do zadanej predkosci, a
    > jak musze przyspieszyc, to przyspieszam, a potem auto samo zwalnia do
    > ustawionej. Co mam przestawiac?

    Predkosc z ktora chcesz jechac. 140 ... a za chwile pyk pyk w klawisz '-' -
    bo tu wolno tylko 110. Pyk pyk - dwa tiry sie wyprzedzaja gdzies dalej.
    pyk, pyk - znow 140 bo wolna droga. Pyk .... za malo, pyk ... ciagle za
    malo, pyk - kolumna osobowek wyprzedza. Pierwszy z kolumny odpadl - pyk.
    Drugi odpadl - pyk. Pyk - trzeci odpadl. Migacz - my odpadamy :-)

    Z gorki - pyk plus, pod gorke - pyk minus, bo za glosno ...

    >>>Tempomat daje ten konfort, że na 15-20 min możesz zdjąć nogę z gazu, która
    >>>w tym czasie odpoczywa.
    >> Nawet nie bardzo mam ja gdzie polozyc. Podkulic pod siebie ?
    > Przede wszystkim mozna poruszac na wszystkie strony, bo kilka godzin w
    > jednej pozycji nie jest zbyt wygodne. Mozna przestawic stope pod fotel, w
    > lewo - i zawsze noga sie troche rozrusza. Z doswiadczenia - zdecydowanie
    > trasa >500km jest mniej meczaca z tempomatem.

    No coz - jak widac z opisu poowyzej - kto ma, ten uzywa.
    Ale jakos mi nigdy pedal nie przeszkadzal. Ale w pierwszym zminilem naciag
    sprezyny.

    >>>>> 4. niska prędkość przelotowa (nie da się jechać 2000km "zapier...ąc"
    >>>>> non-stop, lepiej jechać stabilne 130-140km/h)
    >>>> No nie wiem ... pojedziesz 90 to wcale dalej nie zajedziesz.
    >>>> A 140 to juz w praktyce moze byc zap* - inni jada wolniej.
    >
    > 140 to jedziesz szybciej, niz 95% kierowcow na polskich autostradach.

    Jesli nie wiecej %. Czyli - zapierdalasz :-)

    >>>Nie chodzi o jazdę 90km/h - wystarczy, że dasz radę utrzymać średnią
    >>>wynikającą z ograniczeń - na dystansie 1500 - 2500km jest to bardzo
    >>>trudne.
    >>
    >> Jedna rzecz musimy sobie jasno powiedziec - wysokiej sredniej nie robi sie
    >> szybka jazda, tylko eliminacja wolnej jazdy.
    >> Taka wredna wlasciwosc ... matematyki.
    >
    > Coz. Srednia robi jedno i drugie. To wlasnie wynika z matematyki :-P

    Ale niskie predkosci robia bardziej :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: