  • Data: 2012-08-15 16:17:37
    Temat: Re: Do wszystkich zapier... do przemy?lenia i zastosowania :)
    Od: dddddd <d...@k...oplk> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-14 18:35, J.F pisze:

> [...]

    pewnie na gaz albo większym benzyniakiem, na gaz to potrafiłem 3x
    dziennie tankować

    > Jeszcze pamietam jak wskazowka w Nubirze spadala :-)
    > A i w Ceedzie nie jest pewnie duzo lepiej, jak sie kiedys w koncu
    > rozpedzisz i z pedalem w podlodze zostaniesz :-)

    ee tam, 2.0TDI przy 200km/h bierze <10l/100km, 3.0 z BMW niewiele
    więcej, 2,5TDI V6 też w 10/100 się mieścił przy tej prędkości, w każdym
    z tych aut min. 600km na zbiorniku robiłem/robię. Ale fakt - Impreza GT
    to chyba niewiele ponad 300km potrafiła na zbiorniku zrobić ;)

    Lukasz