eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo użytkowników meganki › Re: Do użytkowników meganki
  • Data: 2011-04-29 02:07:08
    Temat: Re: Do użytkowników meganki
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-04-28 16:50, Yogi(n) pisze:
    > Kolega z pracy przymierza się do zakupu megane classic z 2001 r (AIR -
    > cokolwiek to oznacza) z szesnastozaworowym benzyniakiem 1,6 o mocy 107 KM.
    > Jak to jeździ? (chodzi o porównanie z podobnymi tej samej klasy - np
    > corolla, civic itp) - mam na myśli prowadzenie, zachowanie w zakrętach,
    > pod/nadsterowność itp. Jak z eksploatacją codzienną - czy fotele są
    > wygodne, czy jest coś wyjątkowo wkurzającego (w rodzaju przycisku
    > umieszczonego pod schowkiem a potrzebnego dwa razy dziennie, słabe
    > hamulce, cieknące chłodnice) itp.?
    > Auto jest w przyzwoitym stanie (obejrzane przez mechanika i przez
    > blacharza), cena niezła, przebieg udokumentowany itp. O awaryjności
    > można poczytać, z robocizną nie będzie problemu bo on sam grzebie przy
    > aucie a w rodzinie ma kilku mechaników - ale czy ceny części są
    > "normalne"? Czy jest coś, co można zrobić tylko w ASO? Jakies typowe
    > wady, usterki itp? Jak sie sprawdza w codziennej ekspolatacji - częściej
    > będzie grzebał, czy też jeździł?
    > Próbuję wygooglać jakieś info o wyposażeniu, ilości poduszek, ale
    > niczego sensownego nie znalazłem. Podpowiedzcie proszę - cenne opinie
    > bezpośrednich użytkowników, linki, wskazówki itp.
    > Z góry dziękuje.

    Ja jeżdżę podobną tylko z silnikiem 1.6 8V.
    O samym aucie mogę powiedzieć tyle:
    - bardzo wygodne jak na auto tej klasy,
    - wysoki komfort podróżowania do takiego golfa to nie ma co porównywać
    - miękkie zawieszenie - trzeba uważać w zakrętach

    Silnik 1.6 16v to częste problemy z cewkami zapłonowymi.

    Co się psuje:
    - dosyć delikatne przednie zawieszenie
    (gumy drążka stabilizatora do wymiany raz do roku
    - kiepskie skrzynie biegów - brzydko pracują
    - auto ma z tyłu belkę z drążkami skrętnymi sprawdzić dobrze bo jak
    rozwalona koszt naprawy będzie spory. Choć akurat w tym aucie jest to
    bardzo trwała część i w zasadzie bez obsługowa.


    Air to zdaję się wersja z klimą. Poduszek zazwyczaj 2szt +
    pirotechniczne napinacze, abs też jest.

    Ja jeżdżę takową z roku 1998 zagazowaną i spisuje się. Gdyby nie to, że
    auto mi mocno zgniło było by idealnie.
    Samochód u mnie lekko przez ostatnie lata nie miał bo służył jako
    ciężarówka na budowie. Zdarzało mi się wpakować do środka 450kg cementu :)

    W moim przypadku powiedzenie, że francuskie auta się cały czas psują nie
    sprawdziło się. Przez 6 lat auto nie zaliczyło żadnej poważnej usterki.
    Jedyne co robiłem to wymiana uszczelki pod głowicą bo się pociła i bałem
    się jechać w dalszą trasę.

    Jak auto w dobrym stanie to jest to dobry wybór.


    tyle

    pozdrawiam



    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...
    [ Powered by Jah & Reggae Riddim ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: