  • Data: 2011-04-29 08:57:41
    Temat: Re: Do użytkowników meganki
    Od: grzech <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Kwi, 02:07, RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote:
> [...]

    Miałem taką, tylko 8 zaworową - cichsza od 16. W zasadzie bardzo
    dobrze ją wspominam:)
    Włochy całe zjechałem, komfort jazdy bardzo dobry choć może troszkę za
    miękka. W zakrętach ma się wrażenie, że się przewróci;)
    Z usterek, oprócz exploatacyjnych wysiadł mi nadmuch - zaczął działać
    tylko 4 bieg, wymiana termika za 2 pln załatwiła sprawę a aso chciało
    wymieniać cały sterownik - 600pln:( Silniczek wolnych obrotów -
    czyszczenie załatwiło sprawę - także z dala od serwisów:)

    grzech
    nyska