  • Data: 2014-01-12 20:08:02
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. pisałem ogólnie o telefonach, nie o n8. To akurat topowy model,
    > dobrego ale wymierającego systemu. Umarł na życzenie noki, nie poległ na
    > placu boju w walce o cokolwiek. Więc proszę Cię nie wyskakuj w wątku
    > "jaki następny telefon", z czymś co jest historią, nawet jeśli piękną
    >
    > ToMasz

    Przewrotnie, jesli rozmowca nie bierze pod uwage jedynie najnowszych
    modeli a zarazem ograniczony budzet to N8 moze okazac sie dobrym wyborem.
    Oczywiscie trzeba miec swiadomosc wielkosci wyswietlacza, malego wyboru
    aplikacji, braku nowych, slabego procesora ale za to nabywca otrzyma
    bardzo dobry aparat foto, dobry, typowy telefon i darmowa nawigacje.
    Calosc zas jest zamknieta w malym, porzadnym body.