  • Data: 2014-01-12 22:50:05
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 10 lat temu pisano tak i mówiono o XP na PC. Uwierz, że symbian trzyma
    > się dalej świetnie, wciąż wychodzą aktualizacje aplikacji oraz pojawiają
    > się też nowe

    tak samo jak na windows mobile

    > Poza tym, czego więcej można oczekiwać po systemie, który jest
    > sprawdzony, w pełni funkcjonalny i konfigurowalny?
    ale symbian na sony ericsosna P800 był taki sam, fajny, konfigurowalny,
    i wszyskto działało.
    > Jak pisałem
    > wcześniej, nie oczekujmy, że telefonem będziesz mógł zrobić jajecznicę
    > czy też inne bajki.
    Dlaczego? Podajesz abstrakcyjny przykład, ale wszystko czego oczekujemy
    można spróbować zrealizować.
    > Chyba, że masz jakiś pomysł co można zrobić jeszcze
    > z symbianem, czego nie potrafi?
    zmartwychwstać.
    nie doczekasz się aplikacji umożliwiającej Ci oglądanie pewnej płatnej
    telewizji, bo jest na androida, iphona i windows phone. tak będzie i nic
    tego nie zmieni. tak samo będzie z dedykowanymi kamerami IP, drukarką
    wifi i pierdylionem sprzętów. Nie będziesz miał ładowania
    bezprzewodowego, telefon nie zareaguje na zamknięcie oczu, nie zapłacisz
    zbliżeniowo, ani nie przełączysz czegośtam zbliżeniowo. może to bajer,
    ale są już obrączki które odblokowują telefon. Symbian jest (był) super,
    tak jak pisałeś nie potrzebował 4rdzeni, ale pewien czas minął i 256
    mega ramu + 700 mhz procka, to może być za mało żeby udzwignąć stronę
    www czy jakiś większy dokument. "Flagowce" ociężałego androida jednak
    mają conajmniej 4 rdzenie, i minimum 1 giga ramu.
    NAjgorsze jest jednak to ze nie będzie następcy.
    Dla mnie to koniec dyskusji. Ja też mam sentyment do staroci,
    szczególnie takich na które mnie wtedy nie było stać. ale świat idzie do
    przodu, i albo pójdziemy z nim, albo zostaniemy mocno w tyle.
    ToMasz