  • Data: 2014-01-12 20:17:24
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 18:43:36 UTC+1 użytkownik atm napisał:
> [...]
    n/pl.misc.telefonia.gsm/authorname$3Akrzysztofsf|sor
    t:date|spell:true/pl.misc.telefonia.gsm/p-d1zDE6akA

    > Co do LG G2, sprawdzales ile potrzebujesz pamieci na dane? Bo chyba
    >
    > nadal jedyny dostepny na rynku model to 16GB z brakiem slotu?
    >
    > Poszukaj tez info ile z tych 16GB jest dostepnych dla uzytkownika,
    >
    > bo moze sie okazac, iz tylko np 12GB....
    >
    > Jak dla mnie to dachowka. Za jakis czas wezme pod uwage Sony Z1 Compact.
    >
    > Wlasciwie wszystko jest ok (poki co) no moze poza brakiem dostepu do
    >
    > baterii, ale nie mozna miec wszystkiego:
    >
    > http://antyweb.pl/sony-xperia-z1-compact-pierwsze-wr
    azenia-oraz-opaska-logujaca-nasza-aktywnosc-smartban
    d/

    Chce kupic wersje LG G2 32 GB europejska z allegro .
    Wiem, ze gwarancja wtedy jest tylko przez sprzedawce...mocno problematyczne, ale
    zaryzykuje.

    Macalem telefon w salonach i wielkosc ma taka, jak SG S4 - nie taki duzy, odpowiada
    mi.

    Z jakiego telefonu chcesz przejsc na compact Sony?
    Jeszcze nie widzialem jego testow, tylko "pierwsze wrazenia', ale wyglada bardzo
    obiecujaco.