  • Data: 2014-01-12 22:17:21
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: "Tomek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > skoro nokia maps akurat wtedy działała za darmo, to znaczy ze nie potrzeba
    > nikomu lepszych, dokładniejszych bardziej aktualnych ani bardziej
    > specjalizowanych map. automapy również?

    Nokia maps to tylko przykład. Równie dobrze chodził garmin czy sygic.
    Automapy nie ma na symbiana, ale to nie oznacza, że jest lepsza, lub co
    bardziej śmieszniejsze - dokładniejsza. Na mapach nokii miałem uliczki w
    mieście, które na automapie pokazały się po 2 latach. Skończ już lepiej.

    > Często masz audytorium o inteligencji wiewiórki?

    Jesteś tego żywym przykładem.

    > To akurat topowy model, dobrego ale wymierającego systemu. Umarł na
    > życzenie noki,

    10 lat temu pisano tak i mówiono o XP na PC. Uwierz, że symbian trzyma się
    dalej świetnie, wciąż wychodzą aktualizacje aplikacji oraz pojawiają się też
    nowe.
    Poza tym, czego więcej można oczekiwać po systemie, który jest sprawdzony, w
    pełni funkcjonalny i konfigurowalny? Jak pisałem wcześniej, nie oczekujmy,
    że telefonem będziesz mógł zrobić jajecznicę czy też inne bajki. Chyba, że
    masz jakiś pomysł co można zrobić jeszcze z symbianem, czego nie potrafi?