  • Data: 2014-01-12 19:54:12
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Potwierdzasz moje słowa:
    > Gdy 4 lata temu Angry Birds królowało w telefonach, na N8 działało
    > nadzwyczaj płynnie, gdy tymczasem na androidzie lubiła się zwieszać i
    > lagować.
    100% schematu o którym mówiłem. porównujesz top model, z.... ere g1? To
    może sprawdź jak angry birds będą działały na sony erikson p800?
    Spróbujmy inaczej. porównaj jak chodzi dead trigger na s2 i n8? Nie
    chodzi? sory

    > Google na symbianie? Skąd czerpiesz te brednie? Z fusów? Gdy na
    > symbianie nokia maps była za free z dożywotnią licencją, androidowcy
    > musieli się posiłkować płatnymi mapami. Skończ może się już ośmieszać.
    101% schematu.
    skoro nokia maps akurat wtedy działała za darmo, to znaczy ze nie
    potrzeba nikomu lepszych, dokładniejszych bardziej aktualnych ani
    bardziej specjalizowanych map. automapy również?

    > Za chwilę napiszesz, że w s2 ekran chowa się przy TAB-ie 3.
    skąd możesz wiedzieć co napiszę? nie wiesz, bo nikt nie wie. Więc po co
    coś takiego napisałeś? Czy 4 linijki wyżej niosą jakiś sens? Nie, ale
    "pojechać" po rozmówcy nie zaszkodzi, jeśli poziom intelektualny widowni
    jest niski, to oni się nie pokapują gdzie się kończą argumenty a gdzie
    zaczynają osobiste wycieczki. Często masz audytorium o inteligencji
    wiewiórki?
    (.....)
    > Np jakich? J/w czekam na konkrety zamiast suchego pierdzenia o rzeczach,
    > o których nie masz bladego pojęcia.
    1. nie podejmuję wyzwania, i nie rzucałem rękawicy. "Idziesz" schematem
    o którym pisałem. Jak po sznurku.
    2. pisałem ogólnie o telefonach, nie o n8. To akurat topowy model,
    dobrego ale wymierającego systemu. Umarł na życzenie noki, nie poległ na
    placu boju w walce o cokolwiek. Więc proszę Cię nie wyskakuj w wątku
    "jaki następny telefon", z czymś co jest historią, nawet jeśli piękną

    ToMasz