  • Data: 2014-01-12 20:23:15
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z jakiego telefonu chcesz przejsc na compact Sony?
    > Jeszcze nie widzialem jego testow, tylko "pierwsze wrazenia', ale wyglada bardzo
    obiecujaco.

    Caly czas mam SGS2 jako glowny telefon. Juz kilka razy planowalem
    przesiadke, ale za kazdym razem po premierze nowego flagowaca szybko
    opadaly emocje i dochodzilem do wniosku, ze nowy smartfon nic mi nie da
    poza szybkoscia, ktorej zreszta nie wykorzystuje (mam na mysli np
    najnowsze gry). Ekran mialbym tej samej wielkosci, telefon ktory
    rozsadnie miesci sie w kieszeni, lepszy aparat foto, nowszy system,
    wodoszczelnosc. Tyle, ze wciaz jest to dla mnie zachcianka, dopoki SGS2
    dziala bez problemu nie bede mial chyba wystarczajacego bodzca do
    przesiadki.