    Date: Sun, 12 Jan 2014 18:35:03 +0100
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?

    On 2014-01-12 15:10, z wrote:

    > Ja z tych co nie potrafią się zmusić do serfowania po sieci na tak
    > małych ekranach. To tylko męczarnia. Mp3 + radio FM ;-) Może jakiś
    > filmik raz na miesiąc + nawigacja + aparat foto.
    > Za 400 zł to bardzo rozsądnie wydane pieniądze.

    Surfowanie w przypadku smartfonow to wg mnie zbyt duze slowo, ale
    przegladanie juz jak najbardziej jest na miejscu. Wiele stron jest
    bardzo fajnie dopasowanych do urzadzen mobilnych, laduja sie szybko (to
    kolejna rzecz, ktora na N8 wypada sporo gorzej niz na SGS2; w przypadku
    bardziej zlozonych stron N8 po prostu nie wyrabia wydajnosciowo),
    nawigacja jest bezproblemowa; idealnie nadaje sie do kolejki czy przy
    innej podobnej okazji.