  • Data: 2018-01-26 19:57:58
    Temat: Re: Do dyskusji nad elektrykami
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Shrek, usiłujesz wyjść na swoje :) Niedoczekanie. Twoje komentarze maja
    > na celu prowokowanie sprzeczki za każdą cenę i zero konstruktywizmu.

    Nie - to tu wyjechałeś z "szrek musi palnąć głupotę bo chory" bez
    żadnego argumentu, więc ci konstruktywnie napisałem.

    Oraz w wersji przejaskrawionej i uproszczonej w postacji sywestra w
    zakopcu i 1/4 elekrtyków.

    To się na razie nie spina i tyle. Głównym problemem jest to, że z
    elektrykami są same problemy i w zasadzie żadnych zalet (emisję da się i
    w spalinkach ogarnąć, zajebiste przypieszenia są fajne ale drenują
    zasięg do śmiesznych wartości, poza tym... tak naprawdę dla ZU nie są
    fajne). Dopóki elektryk będzie droższy i gorszy niż spalinka nie ma
    szansy się przebić. A i argumenty za jego ekologicznością jak się bliżej
    przyjrzeć też są naciągane.

    > co do twojego pytania to widzę zmianę modelu podróżowania. Trudno będzie
    > ci to zrozumieć bo jesteś zafiksowany betonowo na egoistycznym modelu
    > własnego samochodu i traktowania jezdni jak swojej własnej.

    Czyli znów wiesz ale nie powiesz? Bo dla mnie ta zmiana polega, na tym
    ,ze podróż będzie się wiązała z jedzeniem w restauracjach, podziwianiem
    lokalnych atrakcji, a wszystko to nie dlatego, że chcemy, a dlatego, że
    będzie poważnym problemem gdzie i kiedy zatankować.

    Shrek