  • Data: 2018-01-26 21:26:47
    Temat: Re: Do dyskusji nad elektrykami
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli znów wiesz ale nie powiesz? Bo dla mnie ta zmiana polega, na tym
    > ,ze podróż będzie się wiązała z jedzeniem w restauracjach, podziwianiem
    > lokalnych atrakcji, a wszystko to nie dlatego, że chcemy, a dlatego, że
    > będzie poważnym problemem gdzie i kiedy zatankować.

    Może Jackowi chodzi o to, że wszyscy powinni przesiąść się na
    (elektryczny rzecz jasna) zbiorkom. Osobiście jestem bardzo za tym, żeby
    zbiorkom był bardziej używalny niż teraz w Polsce (często korzystam z
    samochodu tylko dlatego, że rozwiązania zbiorkomowe są kiepskie), ale
    oczywiście nie wyeliminuje to podróżowania własnym autem.