eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkości
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 116

  • 101. Data: 2011-12-07 08:45:59
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Dec 2011 22:24:43 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
    > On 2011-12-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Ale czlowiek to takie bydle ze spac musi.
    >> Co z tego ze bedziesz umeczony na 3/4 i nie potrzebujesz adrenaliny, jak
    >> oczy sie kleja, bo to juz 16h bez snu. Innemu adrenaliny zabraklo i juz spi
    >> - ale w lozku, bo dojechal dwie godziny wczesniej.
    >>
    > Niemozliwe. Mogl dojechac szybciej kwadrans, no gora dwa. Tak mowia
    > eksperymenty naukowe z jakiejs niemieckiej telewizji.

    Zalezy od drogi, ruchu i odwagi.
    Nawet na niemieckich autostradach zdarzaja sie momenty gdy mozna wrzucic
    200 na licznik.

    J.


  • 102. Data: 2011-12-07 11:04:44
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>
    >> Niemozliwe. Mogl dojechac szybciej kwadrans, no gora dwa. Tak mowia
    >> eksperymenty naukowe z jakiejs niemieckiej telewizji.
    >
    > Zalezy od drogi, ruchu i odwagi.
    > Nawet na niemieckich autostradach zdarzaja sie momenty gdy mozna wrzucic
    > 200 na licznik.
    >
    To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
    kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 103. Data: 2011-12-07 12:09:29
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Wednesday, December 7, 2011, 11:04:44 AM, you wrote:

    >>> Niemozliwe. Mogl dojechac szybciej kwadrans, no gora dwa. Tak mowia
    >>> eksperymenty naukowe z jakiejs niemieckiej telewizji.
    >> Zalezy od drogi, ruchu i odwagi.
    >> Nawet na niemieckich autostradach zdarzaja sie momenty gdy mozna wrzucic
    >> 200 na licznik.
    > To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
    > kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)

    Można ale nie wolno!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 104. Data: 2011-12-07 12:10:58
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    >>
    >> To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
    >> kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)
    >
    > Można ale nie wolno!
    >
    Tak wiem. Ja jezdze przepisowo, nawet mam naklejke "Stop wariatom
    drogowym".

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 105. Data: 2011-12-07 12:17:30
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Wednesday, December 7, 2011, 12:10:58 PM, you wrote:

    >>> To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
    >>> kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)
    >> Można ale nie wolno!
    > Tak wiem. Ja jezdze przepisowo,

    Ja też - zgodnie z art. 19 PoRD. Następny pies zżarł.

    > nawet mam naklejke "Stop wariatom drogowym".

    A ja musze sobie sprawić "Pacz w lusterka - motocyklisty som
    wszendzie!".


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 106. Data: 2011-12-07 12:21:07
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jbj5ab$3iu$...@n...dialog.net.pl...
    W dniu 2011-12-04 11:38, J.F. pisze:
    >> A dalszej czesci nie doczytales, czy po prostu nie dopuszczasz
    >> mysli zeby
    >> sad byl tak rozsadny, aby uznac ze sytuacja w ktorej obywatel nie
    >> ma
    >> pojecia jaka jest predkosc dopuszczalna w danych warunkach jest
    >> niedopuszczalna - bo zawsze mozna go zatrzymac ze za szybko jedzie.

    >No właśnie wydaje mi się, że ten sąd się z choinki urwał, bo albo
    >zakwestionował prawo władzy ustawodawczej do uchwalenia takich
    >przepisów albo uprawnienia władzy wykonawczej, czyli policjanta,
    >do ich stosowania. Co być może oznacza, że w modelu trójpodziału
    >władzy na ma miejsca na uznaniowość i odwołania do mitycznego
    >zdrowego
    >rozsądku: każdy przepis ma być możliwie jednoznaczny i oczywisty,
    >prawo do rozstrzygania wątpliwości mają tylko sądy.

    Bo to juz byl sad najwyzszy (Montany), i zadzialal troche jak TK/RPO -
    oparl sie na konstytucji.

    "2. The dispositive issue on appeal is whether § 61-8-303(1), MCA, is
    so vague that it violates the Due Process Clause found at Article II,
    Section 17, of the Montana Constitution."

    Aczkolwiek nie bardzo rozumiem tej zasady
    http://en.wikipedia.org/wiki/Due_process

    J.


  • 107. Data: 2011-12-07 12:25:45
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,
    >>>>> Na 69 km wyprzedzi mnie jeden, może dwóch. Ale ja za dużo
    >>>>> osobówek
    >>>>> jeszcze przy 150 nie wyprzedzam a nawet jesli, to z małą różnicą
    >>>>> prędkości i na pewno jadą powyżej 130.
    >>>> To nastepnym razem wrzuc 130 na GPS ;-)
    >>> Chcesz, żeby zasnął za kierownicą?
    >> Dasz rade przez te 69km, kawe sobie wypij na orlenie, dobra maja
    >> :-)

    >Nie piję kawy

    Wypij, moze zmienisz zdanie :-)

    >i nie tankuję na Orlenie.

    Tankowac nie proponowalem, tylko kawe :-)

    >Poza tym - dlaczego mam się męczyć? Jazda z taka prędkoscią jest
    >nienaturalna.

    W celu przeprowadzenia eksperymentu i w celu niewypisywania pozniej
    bzdur jak to wszyscy zap* po autostradzie 180 :-)

    P.S. wczoraj przejechalem 200km z predkoscia zaledwie ~130, i chyba by
    mi palcow nie zabraklo gdybym zliczyl tych co mnie wyprzedzili.


    J.


  • 108. Data: 2011-12-07 12:33:10
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F,

    Wednesday, December 7, 2011, 12:25:45 PM, you wrote:

    [...]

    >>Poza tym - dlaczego mam się męczyć? Jazda z taka prędkoscią jest
    >>nienaturalna.
    > W celu przeprowadzenia eksperymentu i w celu niewypisywania pozniej
    > bzdur jak to wszyscy zap* po autostradzie 180 :-)

    A kto tak pisze? Ja pisze, ze wiekszośc jedzie 130-150 km/h

    > P.S. wczoraj przejechalem 200km z predkoscia zaledwie ~130, i chyba by
    > mi palcow nie zabraklo gdybym zliczyl tych co mnie wyprzedzili.

    Chyba w nocy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 109. Data: 2011-12-07 12:34:56
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    >
    > Ja też - zgodnie z art. 19 PoRD. Następny pies zżarł.
    >
    I tego sie trzymajmy.
    >
    > A ja musze sobie sprawić "Pacz w lusterka - motocyklisty som
    > wszendzie!".
    >
    To sciema jest, ja wyprzedzam wszystkich zanim przyjdzie im na mysl
    wykonac jakikolwiek manewr.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 110. Data: 2011-12-07 15:05:58
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.12.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > On 2011-12-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>
    >>> Niemozliwe. Mogl dojechac szybciej kwadrans, no gora dwa. Tak mowia
    >>> eksperymenty naukowe z jakiejs niemieckiej telewizji.
    >>
    >> Zalezy od drogi, ruchu i odwagi.
    >> Nawet na niemieckich autostradach zdarzaja sie momenty gdy mozna wrzucic
    >> 200 na licznik.
    >>
    > To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
    > kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)
    >
    Ale co z tego że da się chwilę pojechać 200+, jak za chwilę trzeba hamować.
    Poza wyjątkowymi sytuacjami gdy prawie nie ma na danej drodze ruchu, to
    zwykle wygląda tak że chcąc jechać szybciej, trzeba co chwilę zwalniać.
    A najczęściej ruch jest na tyle duży że jedzie się tyle co inni.
    Oczywiście można sobie znaleźć w YouTube "Ghost Rider Uppsala Run" ale
    jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego na co dzień.

    --
    kakmaratgmaildotcom

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: