  • 111. Data: 2011-12-07 15:09:50
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-07, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Ale co z tego że da się chwilę pojechać 200+, jak za chwilę trzeba hamować.
    > Poza wyjątkowymi sytuacjami gdy prawie nie ma na danej drodze ruchu, to
    > zwykle wygląda tak że chcąc jechać szybciej, trzeba co chwilę zwalniać.
    > A najczęściej ruch jest na tyle duży że jedzie się tyle co inni.
    > Oczywiście można sobie znaleźć w YouTube "Ghost Rider Uppsala Run" ale
    > jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego na co dzień.

    Na krajowkach to i owszem ale ekspresowki/autostrady to calkiem sprawnie
    mozna sie poruszac 200+, owszem czasami trzeba zwolnic ale przewaznie
    ludzie poruszaja sie stadami i po wyprzedzeniu stada jest chwila
    spokoju.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 112. Data: 2011-12-07 18:06:45
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Ja też - zgodnie z art. 19 PoRD. Następny pies zżarł.
    > A ja musze sobie sprawić "Pacz w lusterka - motocyklisty som
    > wszendzie!".

    kurcze, nic nie przebije czarnych naklejek z białym napisem "NIE DAJĘ, NIE
    BIORĘ ŁAPÓWEK" gdzie kierowcy czarnym markerem zamalowywali słowa 'nie' oraz
    ostatnią literę (K) z ostatniego wyrazu :) niestety nie wiem skąd się takie
    naklejki brało :(

    Łukasz

  • 113. Data: 2011-12-07 19:24:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości

    >A ja musze sobie sprawić "Pacz w lusterka - motocyklisty som
    >wszendzie!".

    Chyba "lanosy sa wszedzie". Na przednim zderzaku :-)

    J.

  • 114. Data: 2011-12-08 20:01:44
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-05 11:58, Arek wrote:

    > Nie zrozumiałeś, mowa o braku korelacji.

    No i będzie korelacja - albo spadnie albo wzrośnie. BTW - od kiedy
    przestałem oglądać telewizje to liczba wypadków spadła - jest korelacja
    - jest. A że bez sensu, i co z tego.

    > Jak wyżej, tu chodzi o brak korelacji.

    Znaczy liczba wypadków pozostała niezmienna? Raczej mało prawdopodobne -
    ona się zmienia ciągle - od bardzo wielu czynników.

    Shrek

  • 115. Data: 2011-12-08 20:20:21
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-12-03 11:02, Cavallino wrote:

    > Oczywiście, tyle że powinna wyjść odwrotna i fanatycy limitów na
    > istnienie takowej się powołują.

    To już inny temat.

    Shrek.

  • 116. Data: 2011-12-09 23:17:02
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-03 15:11, Waldek Godel pisze:
    > Całość jest prawie idealnie zgodna z wielokrotnie przytaczanym tutaj
    > programem:http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y

    Mnie sie nasunal inny wniosek: do samochodu o mocy 600KM nalezy
    zaprojektowac odpowiednio duzy zbiornik paliwa.

    Porownanie na tym filmiku jest czysto filozoficzne - nie widzialem
    nikogo w DE kto by takim pudelkiem pokroju C1 zap... 170 jak na tym
    filmiku. Po drugie komfort jazdy - bez porownania. Po trzecie - ladna
    pogode wybrali do testow. Przy gorszej pogodzie (np. deszcz) roznica
    czasu byla by znacznie wieksza.

    --
    venioo
    GG:198909