eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkościRe: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Wed, 7 Dec 2011 14:05:58 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <jbnrs6$1ec$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com>
    <1khqrqhiplp39.1fszbv2j9h57w$.dlg@40tude.net>
    <jbgrvb$djj$2@node2.news.atman.pl>
    <yf2hv1wedpuy.1vlzzq69h5dd6$.dlg@40tude.net>
    <jbndns$9ib$3@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 89-78-87-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323266758 1484 89.78.87.8 (7 Dec 2011 14:05:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Dec 2011 14:05:58 +0000 (UTC)
    X-User: rosol_domowy
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418952
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07.12.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > On 2011-12-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>
    >>> Niemozliwe. Mogl dojechac szybciej kwadrans, no gora dwa. Tak mowia
    >>> eksperymenty naukowe z jakiejs niemieckiej telewizji.
    >>
    >> Zalezy od drogi, ruchu i odwagi.
    >> Nawet na niemieckich autostradach zdarzaja sie momenty gdy mozna wrzucic
    >> 200 na licznik.
    >>
    > To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
    > kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)
    >
    Ale co z tego że da się chwilę pojechać 200+, jak za chwilę trzeba hamować.
    Poza wyjątkowymi sytuacjami gdy prawie nie ma na danej drodze ruchu, to
    zwykle wygląda tak że chcąc jechać szybciej, trzeba co chwilę zwalniać.
    A najczęściej ruch jest na tyle duży że jedzie się tyle co inni.
    Oczywiście można sobie znaleźć w YouTube "Ghost Rider Uppsala Run" ale
    jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego na co dzień.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: