-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kakmar <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Wed, 7 Dec 2011 14:05:58 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <jbnrs6$1ec$1@inews.gazeta.pl>
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
<nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
<tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
<4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
<n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
<x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com>
<1khqrqhiplp39.1fszbv2j9h57w$.dlg@40tude.net>
<jbgrvb$djj$2@node2.news.atman.pl>
<yf2hv1wedpuy.1vlzzq69h5dd6$.dlg@40tude.net>
<jbndns$9ib$3@node2.news.atman.pl>
Reply-To: j...@s...com
NNTP-Posting-Host: 89-78-87-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323266758 1484 89.78.87.8 (7 Dec 2011 14:05:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Dec 2011 14:05:58 +0000 (UTC)
X-User: rosol_domowy
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418952
[ ukryj nagłówki ]Dnia 07.12.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
> On 2011-12-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>>
>>> Niemozliwe. Mogl dojechac szybciej kwadrans, no gora dwa. Tak mowia
>>> eksperymenty naukowe z jakiejs niemieckiej telewizji.
>>
>> Zalezy od drogi, ruchu i odwagi.
>> Nawet na niemieckich autostradach zdarzaja sie momenty gdy mozna wrzucic
>> 200 na licznik.
>>
> To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
> kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)
>
Ale co z tego że da się chwilę pojechać 200+, jak za chwilę trzeba hamować.
Poza wyjątkowymi sytuacjami gdy prawie nie ma na danej drodze ruchu, to
zwykle wygląda tak że chcąc jechać szybciej, trzeba co chwilę zwalniać.
A najczęściej ruch jest na tyle duży że jedzie się tyle co inni.
Oczywiście można sobie znaleźć w YouTube "Ghost Rider Uppsala Run" ale
jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego na co dzień.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.11 15:09 AZ
- 07.12.11 18:06 Lukasz
- 07.12.11 19:24 J.F
- 08.12.11 20:01 Shrek
- 08.12.11 20:20 Shrek
- 09.12.11 23:17 v...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...