-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kakmar <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Wed, 7 Dec 2011 14:05:58 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 22
Message-ID: <jbnrs6$1ec$1@inews.gazeta.pl>
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
<nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
<tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
<4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
<n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
<x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com>
<1khqrqhiplp39.1fszbv2j9h57w$.dlg@40tude.net>
<jbgrvb$djj$2@node2.news.atman.pl>
<yf2hv1wedpuy.1vlzzq69h5dd6$.dlg@40tude.net>
<jbndns$9ib$3@node2.news.atman.pl>
Reply-To: j...@s...com
NNTP-Posting-Host: 89-78-87-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323266758 1484 89.78.87.8 (7 Dec 2011 14:05:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Dec 2011 14:05:58 +0000 (UTC)
X-User: rosol_domowy
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418952
[ ukryj nagłówki ]Dnia 07.12.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
> On 2011-12-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>>
>>> Niemozliwe. Mogl dojechac szybciej kwadrans, no gora dwa. Tak mowia
>>> eksperymenty naukowe z jakiejs niemieckiej telewizji.
>>
>> Zalezy od drogi, ruchu i odwagi.
>> Nawet na niemieckich autostradach zdarzaja sie momenty gdy mozna wrzucic
>> 200 na licznik.
>>
> To byla ironia do Betonowego Waldka. Bez przesady, w takiej Polsce jest
> kupa miejsc gdzie mozna 200+ :-)
>
Ale co z tego że da się chwilę pojechać 200+, jak za chwilę trzeba hamować.
Poza wyjątkowymi sytuacjami gdy prawie nie ma na danej drodze ruchu, to
zwykle wygląda tak że chcąc jechać szybciej, trzeba co chwilę zwalniać.
A najczęściej ruch jest na tyle duży że jedzie się tyle co inni.
Oczywiście można sobie znaleźć w YouTube "Ghost Rider Uppsala Run" ale
jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego na co dzień.
--
kakmaratgmaildotcom
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.11 15:09 AZ
- 07.12.11 18:06 Lukasz
- 07.12.11 19:24 J.F
- 08.12.11 20:01 Shrek
- 08.12.11 20:20 Shrek
- 09.12.11 23:17 v...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=