eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkościRe: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Sun, 4 Dec 2011 14:20:13 +0000
    Organization: telefon.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <1llxula3cl8g2$.dlg@lepper.institute.com>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <2...@l...institute.com>
    <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfsbg$2t4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-enfi15-2-0-cust265.hari.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1323008412 12393 80.194.235.10 (4 Dec 2011 14:20:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Dec 2011 14:20:12 +0000 (UTC)
    X-Original-Approved: Mis Uszatek
    X-Face: *^$-l{vB(N|.;3lf$|Uzh\4SDh|^'^H4Ws!agJ*3nMKYcu\),kk#7._XPhv}C+qj2#Jx^^0
    @+{L_tCP_.KMml({*t[N^Z8[~'kn<O5s_18x+Os-ai?\ou:dw1f@qYWT6@ah~*92<,q{n\P3Sr8b$(
    B!#6wJQtkQaAI!R"=&l?a
    X-User: ajachcealojz
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Approved-Notice: Approved header has been removed
    X-No-Archive: yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418315
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 4 Dec 2011 14:24:57 +0100, Lukasz napisał(a):

    > być może czegoś nie uwzględniam (na pewno nie paliwa, po to mam diesla żeby
    > moje trasy robić bez międzytankowań - kiedyś miałęm auto na gaz to

    Nie ma znaczenia, zawsze będzie jakiś odcinek który przejedziesz bez
    tankowania niezależnie z jaką prędkością a później zaczynają się schody.
    Przy 120 diesel spali 4.9, przy 160 spali 7 litrów.
    Zasięg na typowym 56-litrowym baku będzie się wahał od 1000 do 714 km
    (zakładam, że się rozsądnie nie wyjeżdża rezerwy, tylko tankuje zaraz po
    zaświeceniu lampki)
    Tak, zaraz wyskoczysz, że w takim razie na trasie 500 km cię wali. ale to
    też niekoniecznie jest racja - jadąc np. do klienta 120 km/h objedziesz w
    dwie strony bez tankowania, jadąc szybciej będziesz musiał przed powrotem
    zatankować do pełna. (albo prawie)
    Zauważ, że stan " bak pełny pod korek" jest jakże radki. Wyjeżdżając w
    trasę 500-600 km wystarczy, że jest prawie pełny, dojadę spokojnie.
    Pałując, masz pewne tankowanie, w szczególności jak się okaże, że na końcu
    i początku tych 600 km masz po 40-50 km miasta i wsi, co znakomicie obniży
    ci średnią i popsuje wyniki spalania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: